solidafrida skrev 2016-03-02 15:06:34 följande:
Intressant! Så du är klar till sommaren?
Vi har velat skaffa fler barn i flera år, men jag pluggade och sen hade vi nåt annat i vägen och sen ville jag bli fastanställd och sen var jag ny på jobbet... Nu är min man ny på jobbet, men va fan, blir det någonsin helt perfekt tajming..? Jag önskar att jag hunnit komma upp mer i lön också, samtidigt som vi inte vill bli "för gamla" eller så mycket äldre egentligen.
Har ni andra perfekt tajming? Eller värdelös tajming? Eller tänker ni inte så?
Jag har bara ömma och fyllda bröst, i övrigt inga tecken!
Japp då ska jag om allt blir godkänt ska skolan vara klar :)Vi har inte planerat att skaffa barn länge utan tänkte vid nyår - äh det finns aldrig en perfekt tid för att skaffa barn och det lär ju ta en liten tid innan det sker. Precis som du skriver men körde direkt ;) Jag tänker mig att man löser det mesta.Tajmingen är rätt bra egentligen med skolslut till sommaren men ändå inte då det blir en flytt just efter det och två större projekt som jag ska arbeta med under sommaren. Men allt löser sig ;)Jag har haft mycket molvärk, ömma bröst och lite illamående, men inte så jobbigt. Värst är min flummiga hjärna när jag försöker skriva en fördjupningskurs :OInjon skrev 2016-03-02 16:40:53 följande:
Kul med fler som pluggar :) Jag ska skriva uppsats och bli klar nu till sommaren, men är hur trött som helst redan, och anar att illamåendet är på gång att starta, så det blir nog en tuff vår!
Så då blir du och jag klar till sommaren, jag ser verkligen framemot att inte ha skola :) Ditt första barn också?