Inlägg från: hoppasbli4 |Visa alla inlägg
  • hoppasbli4

BF november 2016

Jag plussade i morse :D Trodde jag var på bim-2 men detta streck kom upp inom en min så känns som jag borde ha passerat bim då? Hur har era plus sett ut, ni som har testat med cb plus? Kan tillägga att jag oftast har cykler på mellan 35-65 dagar, men hade en liten blödning den 12 februari så funderar på om det kan ha varit äl blödning jag fick då. Isf är jag i v 5+1 nu. Preliminärt så tror jag att jag kommer räkna på en 28 dagars cykel och isf är jag idag i v 4+6. Har bokat tid för inskrivning den 24 mars så hoppas få tid för vul för att fastställa ordentligt. 

• hoppasbli4
    Anateresa skrev 2016-03-05 00:36:43 följande:

Jag har lagt till alla som skickat pm med emailadress till mig. syns inget skicka igen om ni kollat er mail och se till att uppgifterna stämmer. jag hoppar inte över någon

däremot kommer jag inte att ha möjlighet att att lägga till flera gånger per dag då jag bara kan göra det från datorn

jag har också skickat pm =)
  • hoppasbli4

tack för svaren =) känns så sjukt overkligt. Jag har tre barn sen innan så väntar nr 4, trodde aldrig jag skulle få så många barn :D Har tyvärr redan fått foglossning, det var första symptomet som jag redan har känt i en vecka. Mår också lite illa till och från men än så länge är det inte så jobbigt. Misstänker dock att det kommer bli värre runt v 7 eftersom det har blivit det alla de andra gångerna.

Svar på tråden BF november 2016