BF november 2016
Skickade min mailadress till dig i ett meddelande tidigare idag. Hänger gärna med på FB.
Skickade min mailadress till dig i ett meddelande tidigare idag. Hänger gärna med på FB.
Glöm inte att vi har en fb grupp:)
Hej, Malin heter jag, fyller 25 i september och väntar vårat andra barn med bf 11 november.. bor i Falkenberg i Halland län. Jag går gärna med i gruppen på fb. Kan någon lägga till mig? Jag heter Malin C Hedström på Facebook... :)
Det funkar inte att skicka mail till dig anateresa. FL Funkar jättedåligt för mig. Min mail som är till fb är i alla fall katarinaanshelm@hotmail.com, men där kommer jag inte in på själva mailen utan bara på fb'n. Så funkar inte det får du gärna adda mig som vän på fb, du kan ju ta bort mig så fort du lagt till lig i gruppen. Katarina Taskelur Anshelm heter jag där (eller möjligen bara Katarina Anshelm). Jag vill hemskt gärna vara med i fb-gruppen i alla fall :)
Någon mer som fått specifikt matsug än?
Ligger hemma och fantiserar om jordgubbar, melon, ananas och Grany Smith äpplen och så är man hungrig och mår illa men inget annat än just det man är sugen på fungerar. Blir till att köpa frukt i morgon.
Åh gröna vindruvor
aa, ja är alltid rädd när ja ska till toan, är livrädd att se om de har kommit blod. Har som dig värkar i tjejmagen, som då troligtvis är växtvärk. Men de kommer så plötsligt och sen går de över efter en stund så blir alltid orolig. haha det komiska är om jag inte har känt något på ett tag så blir ja orolig för de istället :P
Håller med dig om det även fast det ibland är svårt att oroa sig. Ska boka ett tidigt ul idag för det är min första milstolpe att se att hjärtat slår och att embryot är av normal storlek. Gud vad jag längtar efter det även fast det också är skrämmande.
Hej ! Jag hoppar in här ,har i flera dagar kännt att denna gång är jag gravid men hållt mig till idag , och jodå ett + direkt ! Bf i november..är i v.5! får olika datum så vet inte vilken jah ska lita på.. 8 lr 11/11 vet inte riktigt eftersom min mens är oftast på 25 dagar.. jaja lyckliga är vi iaf ! Har försökt i 2 år nu , fick missfall 2013 och därefter en mola & barnförbud hela 2013..sen va jag pigg & återställd så vi fick försöka igen , men inget har hänt så vi hwr gjort en utredning under 2015 , visade inga fel på hos aå vi väntar på att höra ifrån större sjukhus för IVF. . Men ingen har ringt och nu kom detta väldigt oväntat !
Grattis till er andra oxå ska bli roligt att följas åt !
Ev får jag byta grupp senare för jag kmr med största sannolikhet få kejsarsnitt pga sjukdom :) om detta kmr gå vägen , men jag hoooppppaaaassss!
Tack så mycket. Och vad roligt att vi är på samma dag! :)Tack så mycket, det tycker vi också :)
Hur mår ni andra? Har ni några symtom att tala om? Det sägs ju att det ska vara tidigt men allt kan ju inte gärna vara hjärnspöken?
Hej allesammans.. väntar mitt andra barn, hoppas de går vägen denna gång då jag fick mf i somras. Jag är idag på 4+5, bf 12 november. 1 vecka innan Min stora tös fyller. Haha!
Jag hörde att de ska finnas en fb grupp? Kan någon lägga till mig som vän på fb? Å sedan in mig i gruppen? :)
är också på v4+5, på ena stället står de att jag har bf den 11 och på ett annat ställe står de den 12, men båda säger att jag är i v4+5, haha
Jag kan lägga till dig, skickar pm
Hej alla. Vi har en hemlig grupp på fb så vill ni vara med så lägg till mig som vän på fb så lägger jag in er i gruppen! :)
Malin C Hedström heter jag! ????