BF november 2016
Jag har med pmat! Min familjeliv funkar skitdåligt så vill hemskt gärna bli tillagd i fb-gruppen ????
Jag har med pmat! Min familjeliv funkar skitdåligt så vill hemskt gärna bli tillagd i fb-gruppen ????
Vi skulle ju kunna göra en grupp till annars? Jag skulle gärna vilja ha en lite mindre grupp med kanske ca 20 medlemmar så man lär känna varann på vägen? Stora föräldragrupper finns det så många av. Vi kan kanske vänta till imorgon och se om anateresa svarar och vad hon tycker och annars kan vi göra en egen liten grupp ?????
Jag är ju uppenbarligen inte så himla anonym med mina inlägg ????????
Det funkar inte att skicka mail till dig anateresa. FL Funkar jättedåligt för mig. Min mail som är till fb är i alla fall katarinaanshelm@hotmail.com, men där kommer jag inte in på själva mailen utan bara på fb'n. Så funkar inte det får du gärna adda mig som vän på fb, du kan ju ta bort mig så fort du lagt till lig i gruppen. Katarina Taskelur Anshelm heter jag där (eller möjligen bara Katarina Anshelm). Jag vill hemskt gärna vara med i fb-gruppen i alla fall :)
Jag och min kille har varit tillsammans i tio månader och jag är nu gravid. Jag är 30 och han 28. Vi vill ju det här. Men jag skäms nästan för vad folk på jobbet ska tycka. Vad tycker ni?
Hej!!
Härlig läsning, kul att du delar med dig och stort GRATTIS till bebisen i magen <3
Kom på att på lördag ska jag ha fest här , planerat sedan länge med mitt tjejgäng som sällan ses samtidigt..har lixom försvunnit helt efter +, de enda ja tänker på ;) hade aldrig räknat med att vara gravid eftersom de gått dåligt i över 2 år.. men jag vill inte avslöja något , även om det är mina vänner.. har ni något gott alkoholfritt vin ni druckit ? Ja e ganska ny på den avdelningen och kmr inte bli nått proffs heller men nu behöver ja nått så ja kan ta nått glas o låtsas som inget ???? kanske kan hitta nån flaska som inte skriker alkoholfritt på etikett så förhoppningsvis märker de inget. .kanske kan hälla över de i en tom vanlig flaska hahaha ni hör vilka stora problem jag dras med idag ???? hur ska ni göra ? Berättar ni nu lr sen ? Problemet är bara hur jag ska orka , somnar kl 20 & jag förmodar att då har festen börjat.. jag brukar vara den som är med längst när de är nått speciellt ????????