Inlägg från: angieelander |Visa alla inlägg
  • angieelander

BF november 2016

hej allihop! 22årig tjej tillsammans med min sambo som fyller 24år, plussade i lördagskväll med första barnet, vi båda är fortfarande i chock och vågar inte riktigt glädjas åt vårt mirakel än då jag plussade 1/1 men fick missfall samma kväll. Hoppas denna graviditet går vägen och att jag får följas åt med alla er med en frisk bebis i min mage. all lycka till er och grattis allihopa!! :D <3

• angieelander

hej har fortfarande inte blivit tillagd i FB-gruppen är på 4+6 idag och är ett vrak. inga symtom förutom ryggont vilket man läst är ett "tecken" för missfall.. ska ringa MVC och kolla om man ev kan betala för tidigt vul kommer bli galen annars.. är verkligen ett "stressmonster" stressad dygnet runt och kan knappt sova. hur är det med er?? kram

• angieelander
    Bell13 skrev 2016-03-10 10:29:09 följande:

Hej, det går ej att se nåt i princip så tidigt. Varför tror du att missfall är på gång

hej jag vet inte känns bara så, orolig och har inte direkt några symtom, samt att jag känner mig precis som jag brukar innan mensen sätter igång.. känns bara som att nått är fel :( borde det inte synas kring vecka 7-8? har inskrivning 22/3 är i vecka 7 då...
  • angieelander
    Emmissara skrev 2016-03-10 10:35:03 följande:

skicka ett mail till mig med vad du heter på fb så lägger jag till dig tillfälligt som vän och lägger in dig i gruppen. (Kan inte skicka mail till dig) 

Hoppas att du inte har mf på g <3

kan inte skicka meddelande men heter Angelina Elander :)
Svar på tråden BF november 2016