BF november 2016
Hej, hoppar in här. Väntar syskon nr 3 i november. Har en snart treåring och en snart ettåring sedan tidigare
Finns det någon fb grupp än?
Hej, hoppar in här. Väntar syskon nr 3 i november. Har en snart treåring och en snart ettåring sedan tidigare
Finns det någon fb grupp än?
Nu har jag ordnat en grupp som heter bo november 2016. Den är sluten så ni bör hitta den så gör vi den stängd sen
BF November 2016
Okej jag ändrar gruppen till hemlig. Skicka mig era mailadresser så lägger jag till er :)
Lägger till medlemmar för fullt i fb gruppen. fortsätt skicka mailadresser i pm ni som vill hänga på :)
Jag har lagt till alla som skickat pm med emailadress till mig. syns inget skicka igen om ni kollat er mail och se till att uppgifterna stämmer. jag hoppar inte över någon
däremot kommer jag inte att ha möjlighet att att lägga till flera gånger per dag då jag bara kan göra det från datorn
hej nya! :) vi har startat en fb grupp. skicka gärna er mailadress i pm till mig om ni vill hänga på!
hej alla som vill vara med i fb gruppen! Alla som skickat mig pm med emailadress är inbjudna. två st inbjudningar ligger väntande :)
Tog just ett test från testlagret som visade positivt oxå. Testade med Apoteksgruppens innan som oxå sa positivt visserligen, men jag kan verkligen inte tro det är sant! Starkt var det med så hoppas bebisen vill hålla sej kvar i magen <3
Påminner igen om att det finns en fb grupp där vi är många som är aktiva. om ni vill hänga med skicka mig er emailadress i ett pm! Gruppen är hemlig och syns inte för någon