BF november 2016
Hej, väntas en novemberbebis här också! :D Vår tredje blir det, har en 6åring och 2åring. Bf typ 15e, men förmodligen lite tidigare då jag har rätt kort cykel. Åh vi är så glada! ?? grattis alla ni andra!
Hej, väntas en novemberbebis här också! :D Vår tredje blir det, har en 6åring och 2åring. Bf typ 15e, men förmodligen lite tidigare då jag har rätt kort cykel. Åh vi är så glada! ?? grattis alla ni andra!
Fanns det en fb-grupp? Blir gärna tillagd isf :)
Usch, känner mig orolig idag. Har så jäkla lite symtom att jag är rädd att nåt ska vara fel. Det enda jag egentligen känner är att jag är varmare än vanligt, men inget direkt illamående eller luktkänslighet. Brösten bara liiiiite ömma.
Är i 5+1 idag så det är tidigt än förstås... Nån annan som inte heller har så mycket symtom?
Hörrni, folsyra! Käkade tabletter förra graviditeten, minns inte vilka. Är ju en djungel det där, men vet inte om det skiljer så mycket åt mellan märken och så. Tips? :)
Jag har lagt till er tre som skickat mail till mig om att ni vill vara med i fb-gruppen! Förutom dig som redan hade en inbjudan, jag har skickat ett meddelande till dig att den finns att acceptera!
Kan även meddela att 4st från den här tråden redan har fått inbjudningar som ligger och väntar på att bli accepterade ifrån er, som ni fick för lite mindre än 1 vecka sedan. Så kolla er fb/mail!
Jag har inte varit aktiv här på FL på snart en vecka, så vet inte om de är så att de finns 2 fb grupper. Jag är iaf med i den som startades i början. Om du vill vara med i den jag är med i så kan du skicka ett pm till mig med vad du heter på fb så kan ja tillfälligt lägga till dig som vän och sen lägga in dig i gruppen.
hej alla som vill vara med i fb gruppen! Alla som skickat mig pm med emailadress är inbjudna. två st inbjudningar ligger väntande :)
Konstigt, jag har så att alla som är inloggade på fl kan se min profil och andra har kunnat skicka till mig.
Men aa det är samma grupp som jag är med i.