BF november 2016
Jag har fick ett plus i förrgår och igår så det blir i slutet på November för min del om jag får behålla det. Som sagt kan man bara hoppas. Jag känner ingenting så hade inte testet varit så tydligt hade jag inte trott det
Jag har fick ett plus i förrgår och igår så det blir i slutet på November för min del om jag får behålla det. Som sagt kan man bara hoppas. Jag känner ingenting så hade inte testet varit så tydligt hade jag inte trott det
Jag har inte heller några symptom förutom att mensen inte kommer och jag är vecka 4+3. Faktum är att jag till och med mår BÄTTRE än vanligt; jag är piggare, vaknar tidigare och har massor med energi.
Jag testade positivt redan förra torsdagen och har sedan dess testat en gång till. BIM var i lördags och mensen uteblev då. Däremot har jag inte ett endaste symptom förutom utebliven mens, så jag känner mig lite orolig. :/
Igår kväll började jag känna lite mer, men det är främst magen som är orolig/gasig igen. Jag fick då för mig att även inspektera den i spegeln och noterade en svag upphöjning på vänster sida (jag är väldigt smal och minsta lilla syns därför). Det känns "skvalpigt" där under! Detta gjorde mig LUGN, för det bevisar att något händer där. :)
Hejsan!
Plussade för ett par dagar sen, enligt appen är jag i v5 (4+1). Jag är fortfarande osäker på om det verkligen är sant. Två stickor som visar plus men jag vågar inte tro på det. Har inga symptom heller, känner absolut ingenting! Köpte texten bara för att typ. Trodde aldrig att de skulle vara positivt!
Men har bokat tid på mvc i april och hoppas allt går vägen! :)
Kul, grattis! Känns ju så overkligt när man intr känner av något! Ringde mvc igår och hon tyckte egentligen det var lite tidigt, då mensen bara är två-trr dagar sen. Men ett plus är ju ett plus och jag känner min kropp bäst (min mens är alltid i tid). Hoppas allt går vägen för oss nu! :D
Ja då förstår jag att det känns bra! :) min bm sa oxå grattis och lät glad, ska dit 8 april på ett sånt där hälsosamtal, sen blir det inskrivning några veckor efter det antar jag. Vet egentligen ingenting eftersom det är första barnet :3
Haha! Intressant är det. Och spännande när man inte har en aning om vad som händer! Har ingen å prata med, min sambo vet lika lite som jag å vi väljer att inte berätta för någon ännu :)
Ja, men visst! Hade oxå velat veta exakt och få ett slutdatum :) mina appar säger BF runt 20-22 nov. v 12 har vi oxå satt som gräns att innan dess berättar vi intr, ifall det skulle skita sej. Men det är svårt att dölja lyckan! Kommer nog behöva berätta för chefen på jobbet innan iaf :p kroppsligt arbete i matvarubutik...
Vad skönt! Ja kontorsjobb är ju lite lugnare så borde nog gå bra. Jag jobbar bara extra så jag lär jobba så länge som möjligt innan för å få in pengar :/
Ja på vissa börjar det väl synas runt v12. Jag har redan lite mage (ser redan gravid ut med den mage jag har -.-) så här är det inga problem! :p
Jag är idag på 5+0 och känner inga symptom alls! Men är inte direkt stressad än, det är ju så tidigt och alla får ju faktiskt inte symptom!
Ni som är kring 4+1-3 och testat idag ?hur starka plus fick ni?
Tack för alla fina bilder på test! Nu känner jag mig aningen lugnare. Mitt från idag (BIM+1) ser ut ungefär som era - ungefär halva styrkan jämfört med kontrollstrecken. Hade fått för mig att jag borde ha fullt utslag idag. Jag får helt enkelt avvakta och se. Ta ett test till om 4-5 dagar och se om strecket är starkare.
Jag har själv haft missfall och förstår mycket av er oro. Men tänker tt det finns inget jag kan göra om det händer, och lika bra att vara positiv och glädjas för denna tiden. Skönare att tänka att man väntar barn än missfall :) Men vet att det är lättare sagt än gjort
Precis. :)Delade denna glädjen med min familj i fredags, tidigt, men visste de skulle bli super glada !! Ångrar mig inte en sekund och då har man dem att prata om alla tankar som virvlar runt!
Precis. :) Vi känner nog alla likadant när det gäller den saken.
Finns det någon grupp på facebook eller så man kan gå med i? Jag är med i en redan men skulle vilja testa någon annan grupp.