BF november 2016
Jag är i v 7+2 och har bf 3 november. :) Är min första graviditet och har nästan inga symtom alls och har blött lite så får väl se hur det går... Nervöst!!!
Jag är i v 7+2 och har bf 3 november. :) Är min första graviditet och har nästan inga symtom alls och har blött lite så får väl se hur det går... Nervöst!!!
Jag ångrar också att jag tog ett clearbluetest, jag borde vara i v 7+4 idag men testet säger att jag fortf är i 2-3... Barnmorskan vågade inte uttala sig om testets tillförlitlighet. Blir ju en jobbig väntan till ul...
Hatar att jag tog testet idag. Har du symptom?
Gör ett tidigt vul så vet du. Jobbigt att bara gå vecka efter vecka om det stannat av eller fäst senare. Skönt att bara veta. Håller tummarna att allt är bra
Är trött hela tiden, behöver sova 1 h på eftermiddagen samt somnar 21.00 på kvällen, kissar hela tiden, känner doft/lukt mycket tydligare samt har humörsvängningar och gråter ofta.
Angående clearblue digital med veckoindikator kan jag säga att ni absolut inte ska lita på dem!!
Jag testade 10 dagar efter jag fick 2-3 och fick fortfarande 2-3 jag bröt ihop och grät för enligt bf var jag i vecka 6+ har suttit och mått så dåligt i en vecka nu och befarat det värsta och inte känt symptom osv osv.. Var på återkontroll Idag på VUL för tidigare blödning och magvärk och hade befarat det värsta..
Jag fick istället mötas av ett starkt hjärtljud och en liten böna som vuxit normalt enligt läkare och HCG låg också i kurvan för mina veckor så det vara med glädjetårar jag lämnade kliniken idag. Blir mitt första barn efter många års kämpande. Är så lycklig just nu och vill bara ge hopp till er som sitter i samma båt. Nu hoppas vi det går hela vägen :)
Kan tillägga att jag testade mig senast i torsdags och idag sa läkaren att allt såg normalt ut och överrensstämmer med tidsskedet. Jag har verkligen mått dåligt innan har inte kunnat jobba äta sova och bara googlat och läst befarat det värsta läst kring testen och många säger ju samma men självklart tar man ju bara till sig skräckexempelna. Jag kan även tillägga att jag plussade innan bim så jag vet inte varför det ej gett utslag men som sagt håll modet uppe :)
Alltså fattar ingenting
Blöder lite nu typ som slem. Kan detta stämma?
Så alltså färskt blod med?
Vad kul för dig! :)