Inlägg från: Annkarask |Visa alla inlägg
  • Annkarask

BF november 2016

Flurriburr skrev 2016-03-22 08:36:32 följande:

Hur gör man om man vill göra ett VUL? Går in i vecka 6 imorgon tror jag. Ska på sånt där samtal den 8 april. Så är långt kvar innan jag får veta något mer. Men vill ju liksom veta och se om det verkligen är på riktigt!

Jag ringde och bokade ett tidigt UL som jag ska göra i vecka 8. Ringde en privat klinik så jag får gå dit utan remiss men får då betala 600kr men tycker det är lätt värt det :)
  • Annkarask
    Let it Rain skrev 2016-03-22 12:01:19 följande:
    Jag har PMat dig nu. :)
    Kan jag också få ett PM så jag också kan få med i FB gruppen tack!
  • Annkarask
    mamalolo skrev 2016-03-23 12:48:29 följande:

Fråga - vad är det för FB-grupp ni pratar om?

Själv är jag nu i 4+4 och känner mig rätt ogravid. :-/ Det enda är att jag har lite ömma bröst och tycker att allt luktar mögel. :D

Ska ta ett digitalt test igen senare i veckan. Testade på BIM och fick 1-2 v och vill se om jag får en ökning nu. Kommer kunna känna mig tryggare då. 

Ni andra som är < 5 veckor - hur mår ni? Några känningar?

jag är på samma dag och är lite lätt illamående, luktkänslig och lite yr till och från. Sen öm i magen och känner lite verk i livmodern. Jag tog ett CB digitalt i söndags och fick då 2-3v från att i torsdags fått 1-3v. Hade BIM på fredagen.
  • Annkarask
    idetenklabordetvackra skrev 2016-03-29 11:37:03 följande:

Hur har ni de me maten? Ja kan inte äta som jag brukar , åt en liberal lchf innan.. nu tål jag inte att se ägg grädde smör fisk osv.. vill ha potatis kött pasta smörgåsar ost filmjölk & mjölk.. gillar inte ens det sistnämnda men dricker mer än sambon nu haha

Försöker tvinga i mig frukt & grönsaker men är inte alls road av dr som innan.. har dessutom illamående race varannan lr var 3e dag.. kan knappt röra mig då & vill bara sova , ska börja nytt jobb nästa vecka så har som tur är haft semester de senaste 2 veckorna.. vet inte hur jag skulle klarat mig annars , bör jah testa något receptfritt lr seaband? Hur gör ni ?

Jag har också ätit Lchf innan men så fort jag + så har jag lagt till mer kolhydrater. Tror kroppen säger till vad den vill ha. Är mer sugen på bröd och mindre dig på fett. Jag byter också jobb om 2v. Tänker du hålla hemligt så längre som möjligt på jobbet? Är du provanställd? Jag fick en 6 mån provanställning så är lite nojig då jag måste berätta innan den tar slut.
Svar på tråden BF november 2016