BF november 2016

Plussade imorse!! Andra barnet, har en dotter född hösten -12. Helt galet att det är på riktigt! Andra försöket så känns lite overkligt. Har bf 29/11 så kanske blir en december bebis, vi får se.

Vill gärna också vara med i fbgruppen :)
Grattis till er nya :) och välkomna! Har också bf 28-30 beroende på vilken uträknare man använder.
Här är det ömma bröst, lite illamående än så länge, kissar ofta, gaser, finnar, molvärk till och från och trött.
Väntar bara på att illamåendet ska ta fart och börja kräkas :/
28år Stockholm andra barnet bf 28/11
30 år - falköping - första barnet - bf 13/11
879214 - 23 år - Göteborg - andra barnet - BF 29/11
Helen3. - 28år - Stockholm - andra barnet - bf 28/11
22 år - Varberg - första barnet - BF 29/11
35 år - Göteborg- Första barnet - BF 2/11
20 år - Norrköping - första barnet - BF 2/11
36 år - Stockholm - första barnet - BF 19/11
monn, 29år - Malmö - första barnet - BF 15/11
Tussilago89 - 26 år - Vänersborg - BF 20/11
DetLillaLiv - 22 år - Växjö - Andra barnet - BF 19/11
mamalolo - 35 år - Stockholm - Tredje barnet - BF 28/11 (ca)
Nu kom mensvärk +småblodiga flytningar (beklagar detaljer) så det ser mörkt ut. Får ta nya tag senare.
Oxå i v 6 hur mår du? Första barnet ?
1. Vad har ni för bil?
2. Vad har ni för hundbur?
Har nämligen två hundar som just nu får lyxa till det med hela utrymmet bak i min bil. Men tanken är att det ska in en bur åt dem att dela på de gånger vagn ska med. I min andra bil hade jag grindar och mellanvägg. Då provade jag att lasta en Britax Smile i ena sidan, vilket funkade bra. Dock måste liggdelen förvaras i baksätet då. Känner att många vagnar faller bort just för att de är så stora även ihopfällda.
Här har vi 18 dagar kvar och längtar enormt efter att få börja känna av lite smärta! Är så trött på att vara gravid! Är sjukt svullen och kan inte ens ta på mig skorna själv, snarkar och dreglar på nätterna så min stackars sambo knappt står ut, kan knappt gå med hundarna pga foglossning sammandragningar och att bebisen stöter mot bäckenet. Har precis köpt hus och målat om en massa, packat, burit och sprungit i trappor senaste veckan men inte fan hjälper det..