BF november 2016
Hoppar in.
Plussade nyligen & är i v 6 (5+4) första barnet & har försökt några år fick ett missfall förra året så hoppas detta håller sig denna gången. Hur mår ni under graviditeten ? & grattis till er
Hoppar in.
Plussade nyligen & är i v 6 (5+4) första barnet & har försökt några år fick ett missfall förra året så hoppas detta håller sig denna gången. Hur mår ni under graviditeten ? & grattis till er
alltså någon mer än jag som inte känner sig gravid? jag kan inte tänka mig att det finns något i mig... känner mig som vanligt :S är i v 6.
Hallo !
Är i vecka 8 & var på ultra i måndags för att kolla att allt var bra. Såg när hjärtat slog och allt såg bra ut. Men ändå är ja orolig efter ja såg de ibland då ja mår dåligt i magen & känns som ja vill kräkas ibland . Har magkatarr tror ja, annars lite vimsig i huvudet känns de som. Kan inte äta min egna mat men allt måste va köpt för ja ska kunna äta haha. Trött hela tiden. Undra om allt står okej till .
Gjorde du UL eller VUL?:)
Jag är i vecka 7+3 och såg ett pickande hjärta häromdagen! <3. Underbar känsla, men eftersom jag har mångs mf i bagaget kan jag såklart inte slappna av. Men går hos en ljuvlig doktor och får komma tillbaka igen om två veckor.
Jag måste ha mammabrallor redan. Doktorn påpekade att min livmoder var stor och syntes tidigt (alla blev lite nervösa för tvillingar där ett tag...). Försöker ha pösiga kläder över, men tror att kollegor anar.
Jag mår illa till och från. Ganska rejält ibland men inte så jag kräks tack och lov. Annars är jag dödstrött och kan inte hålla mig från att gäspa rakt ut ibland.
En sak som är annorlunda den här gången är att jag kan dricka kaffe. Jag dricker bara koffeinfritt men förra gången kunde jag inte ens se åt en mugg. Annars liknar den hör graviditeten den förra; citrusfrukter och djungelvrål...det är det som står högst på min lista.
Hur mår ni? Har ni cravings?