Inlägg från: Anonym (Första barnet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Första barnet)

BF november 2016

Plussade för en vecka sen. Är i vecka 5 (4+4).

Känns helt overkligt och så spännande.

Undrar om det finns några andra här som väntar första barnet är under 30 och bor i Malmö eller närheten? :)

• Anonym (Första barnet)
    palomablanca skrev 2016-03-02 16:12:23 följande:

Jag bor i tbg. Blir dock 30 i år o det är andra barnet. Jag har även startat en tråd för skånemammor m höstbebis 2016. Om du vill hänga på där med :)

Bor du inne i stan?

Jaa det gör jag :)

Jag hänger på i den andra tråden med! Kul:)!
  • Anonym (Första barnet)

Jag är i vecka 6+2 å mådde hela förra veckan så otroligt illa. Kräktes några dagar men hade ständigt illamående och svårt få i mig nått. Idag är illamåendet borta och jag har ätit lagad varm mat till lunch. (Har bara fått i mig kall mat innan)

Vad kan detta bero på? Blir så himla orolig. Illamåendet var fruktansvärt och jag var helt låst till hemmet. Men nu känns det hemskt att det är borta. .

Nån annan med liknande erfarenhet eller som vet vad de kan bero på. Hur ledsen och orolig bör jag va..

• Anonym (Första barnet)

Är i vecka 10. Har problem med illamående äter lergigan comp och det hjälper rätt bra. Dock har har äcklig smak i munnen för det mesta. Har även en del slem i munnen speciellt när jag vaknar. Vilket förvärrar illamåendet. Det finns även lite beläggning på tungan.

Nån annan som lider av detta? Nån med nått tips kanske på hur man får bort både den äckliga smaken och slemmet..

Svar på tråden BF november 2016