BF november 2016
Hoppar in här. Är i vecka 7 med andra barnet. Än så länge känns graviditeten som förra. Mår precis som vanligt o funderar på om det verkligen finns en bebis i magen emellanåt.
Hoppar in här. Är i vecka 7 med andra barnet. Än så länge känns graviditeten som förra. Mår precis som vanligt o funderar på om det verkligen finns en bebis i magen emellanåt.
Ni som redan gjort Ul eller snart ska, går ni privat?
Har för mig jag hade rul först i v17 med dottern men vill inte vänta så länge :( käner mig precis som vanligt förutom utebliven mens o svullen mage på kvällarna, så ibland undrar jag om jag verkligen är gravid.
åh nej! idag börja mitt illamående eller ja känner en äckelkänsla, typ som att spyan ligger i halsen, förstår ni hur ja menar? dee kom smygandes igår.. e de såhär de ska kännas alltså? usch mkt bättre att liksom börja spy istället väl o få upp den där spykänslan från halsen?? nån som mår likadant ?
Hej!
Är i V.7 (andra barnet). Tog två år att bli gravid första gången men gick jättefort nu så vi är lite chockade men glada! Tycker första tiden är jobbig då jag är rädd för missfall... hade inga symptom alls förra graviditeten vilket gör det svårt att tro att det verkligen är något därinne... Får se hur det blir denna gång? Mår just nu bra men dålig matlust...
Är jag den enda som inte bokat tid hos bm än? *skäms*
Köpte förresten första mammabyxorna igår..Vilken befrielse! Men börjar bli svårt att dölja nu. Ska försöka hålla det 2 veckor till sen får jag nog berätta för chefen.
Jag fick de gjort i måndags , har dragit mig för att ringa, är i v9.., fick en tid snabbt så igår var jag där..
[quote=76514732][quote-nick]Anonym (Andra barnet) skrev 2016-04-08 11:42:12 följande:[/quote-nick]Hej. Vi väntar vårat andra barn i november. Vår son är född i maj-14 så det blir 2,5 år mellan barnen. Det tror vi blir bra. Ni som också väntar syskon, vad har ni för åldersskillnad?[/quote
Vår dotter är född mars 2013 så blir drygt 3,5 år emellan. Tror det blir perfekt därför att hon nyligen börjat prata om bebisar, leker mer självständigt, slutat med blöja och framförallt den "underbara" 3 års-trotsen som härjar nu förhoppningsvis är över tills dess haha
Vad jobbigt :/ kan knappt ha nå byxor längre då magen är så svullen. Man känner sig inte snygg heller och jag vill helst bara gömma mig i mjukiskläder :P Hoppas det avtar snart.. det är jätte jobbigt att gå runt och va gasig och svullen jämt..
Nu har jag fått berätta för mina chefer, känner att jag knappt kan dölja magen längre och är bara i v9. Känns även som vissa kollegor tittar på magen haha
Försöker lägga in en bild. Någon mer som vill dela med sig?

Kan tillägga att jag alltid har kofta knäppt på jobb så det inte är så här uppenbart ;)
Nemen!! Oj! Kanske är mer än en bebbe???