Inlägg från: EBLF |Visa alla inlägg
  • EBLF

BF november 2016

Hej alla! Plussade för 2 veckor sedan, helt oplanerat men välkommet :) BF verkar vara 24 november.

Min första graviditet, mycket oro över missfall. Ska på tidigt UL nästa fredag, då hoppas jag att mycket av oron går över.

• EBLF

Är i vecka 8+3 och fick en liten blödning i morse. Det var gammalt blod, och inte alls särskilt mycket, en matsked kanske. Har inte ont, men är så himla nojjig nu!!! Jag som precis börjat slappna av! Var på vul i vecka 6+5 och då hade hjärtat börjat ticka, hoppas hoppas grynet vill stanna kvar :(

• EBLF
    Matl skrev 2016-04-19 13:22:47 följande:

Ingen fara säkert! Så länge det är gammalt blod så ska det vara lugnt, fick jag höra senast idag av sjukhuset. Jag hade även en riktigt stor blödning för 1.5 vecka sen och trodde det var kört men nädå allt såg bra ut med fostret och hjärtat slog osv. Så blödningar behöver absolut Inte betyda nått hemskt, även om man såklart blir orolig. Det går nog bra ska du se!

Hoppas verkligen det. Skönt att det gick bra för dig :)
  • EBLF
    BabyBlues85 skrev 2016-04-20 12:57:24 följande:

Ska på ul lr vul i morgon! Galet nervös! Ringde gynakuten och sa att jag småblöder då och då men inge ont lr så. Var inga problem att få en tid. Hoppas på det bästa nu! V.9 är jag i...

Är också i v 9. Hade tre pyttesmå blödningar igår, och en liten idag. När jag vaknade i morse var mina gravidsymtom nästan helt borta :( Bröt ihop fullständigt, men hade tur och ska på privat vul redan imorgon. Så fruktansvärt nervös inför detta! Vi får hålla tummarna för varandra.
Svar på tråden BF november 2016