Inlägg från: Numm3r tre |Visa alla inlägg
  • Numm3r tre

BF november 2016

Hej! Hoppar in här förvirrad och chockad men tydligen gravid.

Fick en ängel i januari i v 22 och nu på efterkontrollen ser gynekologen en ny graviditet ska tillbaka under nästa vecka för att ev kunna tidsbestämma den och se så allt fortskrider som det ska Men troligtvis bf i början av November om allt går bra.

Vi väntar fortfarande på obduktionssvaren vad som hände vår ängel men kommer troligtvis aldrig att kunna njuta av graviditeten efter allt vi varit med om.

• Numm3r tre

Jag vill gärna vara med i FB gruppen men vill vänta till efter Kub på onsdag om det är ok?!

• Numm3r tre

Kub igår en välmående liten bebis fick vi se, illamående som bara blir värre och värre någon fler som bara tycks få ökat illamående? Ser inget slut på kräkandet tyvärr

• Numm3r tre

Med min första blev magen synlig i v 30 för mig vänner och bekanta märkte inget förrän bebisen var född i v 37.

• Numm3r tre

Vi har precis bestämt oss för vilken vagn som passar oss och valet föll på en Bugaboo Buffalo rejäl men ändå smidig kommer att ha en Cameleon som extravagn. Vi kommer att beställa från Holland då vi får vagnen+ tillbehör för vad inte ens vagnen kostar i Sverige.

• Numm3r tre

Grattis till en bra vagn har också en Cameleon och väntar hem en Buffalo.

FiaLottaPäronkvist skrev 2016-07-11 19:24:38 följande:

Vi beställde vagn idag! En Bugaboo Chameleon blev det! Det var kärlek vid första ögonkastet <3

Svar på tråden BF november 2016