Inlägg från: Jackieandersson |Visa alla inlägg
  • Jackieandersson

BF november 2016

Hej

Är i vecka 13 (12+5) och ska göra kub imorgon, ska bli så spännade!

Illamåendet o tröttheten sitter fortfarande kvar så hoppas det släpper snart.. :)

Är det någon som vet någon hemlig grupp på Facebook? Skulle vara roligt att följas upp :)

• Jackieandersson

Måndagen var den värsta dagen i mitt liv....

Gjorde kub... Fick se vårt barn som var livlig och bildena vi fick log det på... Som om den var glad att vi skulle få se honom /henne. Vi var så lyckliga....

Tills vi fick reda på att sannolikheten på down syndrom är 1 på 2... Högsta sannolikheten....

Hela världen rasade för oss. En timme senare fick jag göra moderkaksprov och läkaren skulle ringa med beskedet eftersom jag var så pass ung (21 år) o att vi fick så hög sannolikhet... Har sjukskrivit mig veckan ut och väntar på besked men hoppet är väldigt litet...

• Jackieandersson

TACK alla ni snälla rara! Ni har verkligen varit helt underbara <3

Fick första delen från moderkaksprovet och där såg allting bra ut!! och vi väntar en pojke! :D
    Andra delen återstår vilket man är riktigt orolig över men efter det här så känns det riktigt bra och man kan pusta ut lite och ska berätta för mina vänner och familj.
    Hur går det för alla andra? Tycker vi kan starta en grupp på Facebook och följas upp!! KRAM PÅ ER!!

• Jackieandersson
    Hallonsoda2016 skrev 2016-05-20 19:44:47 följande:

Men grattis!! Har tänkt på er, skönt att det såg bra ut och grattis till er prins! :))

Tack!! Riktigt lättnad!! Kram
  • Jackieandersson
    Fru01 skrev 2016-05-20 22:22:23 följande:

Är i v.13 och jag mår fortfarande jätteilla. Spyr flera gånger om dagen. Är hungrig hela tiden men mår illa av tanken på det mesta. Någon annan som har mått eller mår likadan? När ska det vända... Så trött på det här. Helt slut :(

Hej! Har mått som du sen v 8.. Är i samma vecka som dig... Jag brukar äta piggelin när jag känner att jag inte kan äta... Testat postafen eller åksjukebanden?
Svar på tråden BF november 2016