BF november 2016
Hej alla tjejjer! Jag plussade igårkväll! Helt ofattbart. Vi har försökt i 2,5år och väntar på IVF! Vi får se hur detta går, man vågar ju inte ta ut glädjen i förskott, men kan inte hjälpa att hoppas :) Hänger gärna på här!!:)
Hej alla tjejjer! Jag plussade igårkväll! Helt ofattbart. Vi har försökt i 2,5år och väntar på IVF! Vi får se hur detta går, man vågar ju inte ta ut glädjen i förskott, men kan inte hjälpa att hoppas :) Hänger gärna på här!!:)
Ska hålla tummarna för dig!! Jag känner samma sak, är lite orolig för ett nytt utomkveds men får snällt vänta till 17 mars innan jag får komma in och kolla då! Men du ska nog se att det ser fint ut :)
Grattis!! Kan man göra vul så tidigt?
Okej, lycka till :) när märkte du av utomkveds? Jag tycker jag känner igen ditt nick från andra trådar! Så härligt att det lyckats för er igen :)
Jag har bokat ultralljud, vitalitetstest till 9/4,är väö i vecka 8-9 då :)
Okej! Man känner ju sig lite orolig för det meata, men jag försöker slappna av och njuta. Det känns så overkligt och härligt! Hur länge har ni försökt?:)
Grattis RapidAngel! Så himla kul :) Jag har lite liknande historia som du, skulle precis på mitt första ivf-besök efter drygt 1.5 års kämpande då vi helt plötsligt plussade, bara sådär. Angående symptom så tror jag det är så olika från graviditet till graviditet men förstår din oro, är själv sjukt orolig. Nu är det bara att hålla tummarna och försöka njuta av att faktiskt ha blivit gravid :)
Hej fina PandoraDiem!!! Haha! Så underbart!!! Jag kan ju inte fatta det än! Nu har det ju bara gått en vecka sen plussen och jag har inga symptom, men inget blod på pappret och morgontempratur är fortsatt hög.
Hur mår DU??? Vilken vecka?? Hur gick det till när nu plussade?? Gjorde du nåt speciellt innan den gången? Man höll ju på en hel del och trixade, haha :) SUPERGRATTIS!!!!
Åååhh va spännande med ultraljud. Tänker på dig idag! Kommer gå bra! :)
Åh!!!! HUR GICK DET PÅ VUL-ET??? Vad såg ni??? Hur kändes det?? Har ni ett arbetsnamn? :)
Vi gjorde samma sak. Vi körde på, jag har NC så jag visste typ när ÄL var. Men så har vi gjort hela tiden. På semestern, över julen osv. Vi HAR träffat ÄL förut men det har ju aldrig fan tagit. Men nu, när vi var på väg till IVF, då jäklarns, haha:) Folk säger att "men sluta tänk på det så händer det" och det funkar ju inte. Men kanske att "lösningen" var IVF gjorde att äggen slappnade av och accepterade en spermie, haha.) Vet inte. Mina undersökningar var tipp topp förutom att mitt BMI var lite högt så jag gick ner ca 5 kg, sambon har egentligen bra leverne, men har rökt en del. Han slutade och vips så satt den där:) Vet inte om det var det eller om det var vår tur bara :)
Men nu är vi här:)
Men grattis!! Jag längtar efter vårt också! Vilken vecka är du i? :)