Inlägg från: Cfmilla |Visa alla inlägg
  • Cfmilla

BF november 2016

Lilla Luna skrev 2016-02-28 19:26:09 följande:

Present till sambon.

Letade ett mjukisdjur också men hittade inget. Ska nog köpa till en napp och lägga i. Toppat med ett digiltalt cb. Hur länge syns det på digitala innan det slocknar?

Åh mys! han kommer att bli så glad!!

Tog ett digitalt idag med. Fick ett fett inte gravid. Haha gött snopen. Kan ju säga att det inte var med morgonurin och rätt utspätt med. Haha! Hur tänkte jag där?
  • Cfmilla
    palomablanca skrev 2016-02-28 20:53:24 följande:

Vilket test plussade du med? Var i cykeln är du?

Apotekets och predictor early jag är på äl+ 16 idag.
  • Cfmilla

Idag var där blod på pappret när jag torkade mig. Tempen är även precis på cover line, så jag antar att det är därför mina test vart så svaga. Blir nog tyvärr inget. Väljer att lämna gruppen nu. Lycka till alla <3

• Cfmilla
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 07:00:20 följande:

Neeeej! Hoppas det bara är en mellanblödningar eller vad de kallas. Vissa får ju en liten blödning vid den tid de skulle fått mens trots graviditet.

Mina test är fortfarande svaga... Vi får se vart det bär.

Ja enligt ena appen är det bim idag (andra i lördags), så det kan stämma. Men tja jag vet inte. Får kontakta bm kanske.
  • Cfmilla

Tack alla!

Pratat med bm och hon tycker att jag ska ha kvar min inskrivningstid ifall blödning avtar och ifall jag inte får fruktansvärda smärtor.

Just nu så har jag mensvärk och jag har kissat så sjukt många gånger...

• Cfmilla
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 11:49:09 följande:

Kommit mer eller är det bara lite? Ååååh, vad jag hoppas för din skull!

Jag tror kanske att det har avtagit! Får se senare ikväll!
  • Cfmilla
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 15:34:15 följande:

Kan inte låta bli att testa. Fick hem detta idag och tog det nu på em. Var nervös över att det skulle vara blankt. Blir pirrig i hela kroppen! Jag är nog gravid. :)

Klart du är!!! :) <3
  • Cfmilla
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 15:42:40 följande:

Det är verkligen något/någon där! Hoppas liten vill stanna. Har inga symptom idag mer än kissnödig och törstig. Vill berätta för sambon NU men han är på jobbet till sent.

Hihi så underbart ju njut
  • Cfmilla
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 16:42:41 följande:

Mailat BM, då jag inte hittade telefontiderna. Hon bokade in en träff nu på torsdag. Mina nerver!

Hihi underbart!
  • Cfmilla
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 18:03:12 följande:

Jag skakar! Är så lycklig och chockad. NU böev det på riktigt! Hoppas Liten mår bra där inne och vill stanna. :)

Men åååååh <3
  • Cfmilla
    Vanilla ice queen skrev 2016-02-29 19:20:04 följande:

Hur går det för dig, inget mer blod?

Kraftig mensvärk och blod hela dagen tyvärr. Hoppas att det är över tills i morgon iaf. Bm sa att det inte behövde betyda något.
  • Cfmilla

Dagens gravtest var negativt. Nu hoppas jag bara att äl kommer igång snabbt igen

Alla godingar här inne, lycka till med era fina bönor. Jag ska tänka på er. <3

Svar på tråden BF november 2016