Inlägg från: Lilla Luna |Visa alla inlägg
  • Lilla Luna

BF november 2016

Kommit mer eller är det bara lite? Ååååh, vad jag hoppas för din skull!

Cfmilla skrev 2016-02-29 11:36:20 följande:

Tack alla!

Pratat med bm och hon tycker att jag ska ha kvar min inskrivningstid ifall blödning avtar och ifall jag inte får fruktansvärda smärtor.

Just nu så har jag mensvärk och jag har kissat så sjukt många gånger...

• Lilla Luna
    Cfmilla skrev 2016-02-29 12:51:33 följande:

Jag tror kanske att det har avtagit! Får se senare ikväll!

Jag håller tummarna! Hoppas det inte är mens!
  • Lilla Luna

Kan inte låta bli att testa. Fick hem detta idag och tog det nu på em. Var nervös över att det skulle vara blankt. Blir pirrig i hela kroppen! Jag är nog gravid. :)
  • Lilla Luna
    Cfmilla skrev 2016-02-29 15:36:03 följande:

Klart du är!!! :) <3

Det är verkligen något/någon där! Hoppas liten vill stanna. Har inga symptom idag mer än kissnödig och törstig. Vill berätta för sambon NU men han är på jobbet till sent.
  • Lilla Luna
    Vanilla ice queen skrev 2016-02-29 16:23:38 följande:

Detta test är taget med kvällsurin BIM-6. Är det inte väldigt starkt för att vara så tidigt? Blir lite orolig att det bor fler än en där inne...

Hört många som har svagt när det är fler än en. Kanske äl tidigare än du trott? Eller så producerar du massa hormon. :)
  • Lilla Luna

Mailat BM, då jag inte hittade telefontiderna. Hon bokade in en träff nu på torsdag. Mina nerver!

• Lilla Luna
    Vanilla ice queen skrev 2016-02-29 16:49:59 följande:

Åh vad kul! Tycker det blir mer på riktigt när man varit på inskrivnining.

Det blev så verkligt nu. Får lite panik. Ska ev. iväg med en kompis och gå en promis så jag kan ventilera mig lite. Sambon ska ju få en fin överraskning när vi har möjlighet att umgås en stund.
  • Lilla Luna
    Vanilla ice queen skrev 2016-02-29 17:02:04 följande:

Haha vilken självdisciplin du har! Jag förstår inte hur du kan hålla dig från att berätta. Jag hade väckt min sambo mitt i natten om så behövdes Men så här i efterhand skulle det ju varit kul att hitta på något lite mer kreativt sätt att berätta på

Det är en kamp. Ganska lätt emellanåt då jag verkligen inte vill ta det över telefon och han jobbar sent. Velar mellan att ta digitala ikväll och ge han presenten. Han slutar dock om några timmar.. aaah! Lär ju inte visa något.
  • Lilla Luna
    Iskristall skrev 2016-02-29 17:27:29 följande:

Stort grattis, vad roligt! Javisst är det en upplevelse att få se strecket framträda

Ja. Stirrat på stecken på typ 10 test nu. Dags att sluta. :)
  • Lilla Luna
    Vanilla ice queen skrev 2016-02-29 17:15:22 följande:

Men har du passerat bim? Det borde ju visa isf!

Är allt från BIM-1 till BIM+1 nu. Svagt på TL imorse. Hm.. jag vet inte alls..
Svar på tråden BF november 2016