BF november 2016
Jag har haft ont i brösten i typ en vecka, annars känner jag mig mest svullen och "gasig" haha :) annars sover jag bara väldigt dåligt, somnar väldigt tidigt på kvällarna men vaknar flera gånger på natten och sen vid 4-5 är det kört och kan inte sova mer. :p
Jaa tiden går ju sjukt sakta, jag är bara på 3+6.. Nu får det snabba på lite iaf till v 12 så man kanske kan pusta ut lite.
För mig så är jag och min kille glad över graviditeten då vi haft otur med utomkveds och missfall men känner iallafall att jag är optimistisk och tänker "tredje gången gillt" men sen oroar jag mig lite över en ny utomkveds så vill veta att allt är okey men får vänta 3 veckor tills undersökningen. Sen har jag och min kille ett distansförhållande så vi får väl bestämma hur vi ska göra med allt. Jag vill gärna föda i Sverige men har inga problem att bo i hans land under föräldraledigheten som vi tänkt innan.. Men om jag vill stanna i Sverige tills bebisen är född så missar han ju en hel del.. Så.. Ja vi måste bestämma hur vi ska göra efter sommaren. :)
Hur känner du själv inför allt? :)
I vilket land bor fin särbo?