BF november 2016
Nån mer här som får som "yrselattacker" ibland? Typ som att det snurrar till lite och man blir yr och illamående.. Usch har fått det några gånger, senast nyss och nu mår jag illa.. Men är väl "bra" kanske att man har symptom..? :-P
Nån mer här som får som "yrselattacker" ibland? Typ som att det snurrar till lite och man blir yr och illamående.. Usch har fått det några gånger, senast nyss och nu mår jag illa.. Men är väl "bra" kanske att man har symptom..? :-P
Idag gick jag in i v 5, det är ju evigheter kvar till v 12.... Jag har ju tidigare nämnt för er att jag är orolig för missfall igen då jag fick ett i februari, men nu har jag nyligen läst en artikel där det stod att om man blir gravid inom 6 månader från ett missfall så är risken för missfall igen faktiskt LÄGRE än normalt. Så nu tänker jag på det och det känns liiiite lättare ;) Kanske också en tröst för er som liksom mig nyligen haft ett MF!
Hörrni, folsyra! Käkade tabletter förra graviditeten, minns inte vilka. Är ju en djungel det där, men vet inte om det skiljer så mycket åt mellan märken och så. Tips? :)
Någon mer än jag här som är vegetarian? :) Jag är demivegetarian, dvs förutom vegetarisk kost så äter jag ägg, mjölk och fisk. Jag tränar relativt mycket också så man blir ju lite nojig att man inte får i sig allt som man behöver/att man tränar för hårt/äter för lite nu när man är gravid. När jag var gravid med min dotter så åt jag kött också så då var jag inte så nojig gällande det ;p
Jag får nog hem två digitala cb idag och tänkte testa för att se att det ökar bra och få 2-3 och sen 3+ då för att lugna oron om missfall. När ska det visa 2-3 om jag hade ÄL ca 28 februari och är i vecka 4+2 nu?