BF november 2016
Jag var mest småillamående/hungrig vecka 5-8 med mina första två. Får se hur det blir denna gång om det tar sig...
Tog nytt CB digital-test idag och får fortfarande 2-3 v. :( Hade verkligen hoppats på 3+ då jag enligt beräkningarna hade ÄL 6 mars, plussade 18 mars och borde vara i 5+3 nu. Minns inte att jag oroade mig på detta vis under mina tidigare två graviditeter. Det var visserligen rätt många år sedan men har för mig att jag plussade tydligare då + fick starka utslag på graviditetstest.
Ni som går på tidigt UL och bor i Stockholm. Var går ni?
Hej alla! Plussade för 2 veckor sedan, helt oplanerat men välkommet :) BF verkar vara 24 november.
Min första graviditet, mycket oro över missfall. Ska på tidigt UL nästa fredag, då hoppas jag att mycket av oron går över.
Hej,
Hoppar också in här! Är i vecka 9 och väntar tredje barnet. Försöker hålla oron borta då jag jag hade mf i vecka 12 förra året.
Är det någon som stannar här eller hoppar alla över till facebook? :)
Vill bara säga att jag har varit på VUL idag och allt såg jättebra ut. Såg hjärtat slå på lilla pyret och allt
<3 Veckan stämde oxå så är i vecka 7 nu, eller 6+4. Känns härligt! Var dit p.g.a att jag varit orolig för smärta/molvärk och lite brunaktiga flytningar. Men allt såg ju fint ut så kan andas ut liiite iaf..
Och fr o m när kan en se hjärtat slå? Är det just vecka 7?
Usch vad jag är dålig på ovisshet. Jag kunde inte hålla mig från att göra ytterligare ett CB-test och fick fortfarande 2-3 v i vecka 5+5. Jag vet att det inte behöver betyda något med jag känner på mig att det inte är som det ska vara. Någon annan som är i vecka 6 som också gjort ett test nyligen. Vad får ni? Hur mår ni? Jag är trött, småöm i brösten, lite svullen och småöm i livmodern. I övrigt inget.
Borde jag gå till gynakuten och kolla trots att jag inte har blödningar? Bara för att kolla?
Nu kom mensvärk +småblodiga flytningar (beklagar detaljer) så det ser mörkt ut. Får ta nya tag senare.
Tack fina ni för pepp! Det är svårt att förklara men det har verkligen känts från första början att det inte riktigt tagit sig fullt ut. Så jag är rätt övertygad om att det är kört.
@vanjastina Hur utvecklade det sig sen? Hur lång tid till att det kom rent blod? Jag har massa blodblandade flytningar nu. Sköter kroppen det hela själv eller bör man kontakta gyn?
jag lämnar tråden, har tyvärr fått missfall.. kram på er och lycka till <3