BF november 2016
om jag vill göra ett VUL privat, kan dom då neka mig?
om jag vill göra ett VUL privat, kan dom då neka mig?
Nästa vecka ska jag göra ett ultraljud , längtar sååå mycket. Ringde och bokade dagen efter jag plussade, bim hade inte ens varit och hon i telefonen lät lite skeptisk men jag fick en tid iaf :D.
Ska göra det på mama mia city. Kommer vara i vecka 10 (9+1) och undrar om det är någon som vet om det är vul eller vanligt ul man får göra där?
alltså någon mer än jag som inte känner sig gravid? jag kan inte tänka mig att det finns något i mig... känner mig som vanligt :S är i v 6.
Tänkte jag skulle lägga upp mitt UL.
Svindlar fortfarande när jag tänker på lilla mini där inne.
Är just nu i vecka 10 (9+2)

Ni som redan gjort Ul eller snart ska, går ni privat?
Har för mig jag hade rul först i v17 med dottern men vill inte vänta så länge :( käner mig precis som vanligt förutom utebliven mens o svullen mage på kvällarna, så ibland undrar jag om jag verkligen är gravid.
Jag är i v 6 och får ibland kraftig mensvärk (+ illamående så känns som ja vill spy av smärta), men efter att ha vart på toa o gjort nr 2 så försvinner den där kraftiga mensvärken, efteråt har jag bara svag mensvärk typ molvärk, himla konstigt tkr jag, någon som haft likadant? Det är mensvärk och inte "toanödig-ont" jag har, känner skillnad på det där i vanliga fall.