BF november 2016
6+0 idag. Började blöda litegrann igår och har en väldigt jobbig sjukdomskänsla i kroppen. Är på gynakuten nu och hoppas på ett VUL.
6+0 idag. Började blöda litegrann igår och har en väldigt jobbig sjukdomskänsla i kroppen. Är på gynakuten nu och hoppas på ett VUL.
Ni som är gravida med andra barnet eller fler, har ni ringt och bokat inskrivning på Mvc än? Det är väl inte förrens typ v 12 man går dit?
Här är det fortfarande för det mesta symtomlöst. Sover sämre på nätterna tycker jag, men är tröttare på kvällarna också.
Och så tycker jag att brösten blir ömmare och ömmare, och där finns det en dygnsvariation, det är bättre på morgonen när jag vaknar och så blir det värre och värre under dagen.
Har lessnat på denna oro nu, så imorgon ska jag ta ett CB digital, och hoppas på att det inte blir "ur askan i elden" orosmässigt....
Här känns det mycket bättre efter morgonens 3+ i alla fall. Ska verkligen försöka slappna av nu och bara vänta in ultraljudet om ett par veckor.
Wiho fick 3+ på det digitala idag... Jag har ju också ett MA i ryggen så det är sån jäkla lättnad att ta dessa test.. Nu är det sluttestat så hoppas jag att allt ser bra på ul om ett par veckor!