Beräknad i slutet av 2016
Hej plussade i lördags och är beräknad i slutet av året. Min första så kan ingenting. Så undrar om någon annan oxå är beräknad i slutet av året så man kanske kan följas åt ????
Hej plussade i lördags och är beräknad i slutet av året. Min första så kan ingenting. Så undrar om någon annan oxå är beräknad i slutet av året så man kanske kan följas åt ????
Om du är beräknad till 1 dec så har du fortfarande inte haft sex som lett till graviditet. Så antingen har du en konstig definition av "slutet av året" eller så är du inte en människa utan ett större däggdjur, typ elefant, eller så är det någonting annat galet med den här tråden.
Fyfan vilket äckligt jävla svar! Slutet av året kan väl va oktober idiot?!
Jag plussade i söndags och väntar mitt tredje barn i slutet på oktober. Är i v 5. Jag är 27 år gammal. :) Hur mår du hittills?
Hej! Jag plussade väldigt svagt i söndags och lite starkare igår och är beräknad 1 november :) Hade tänkt mig avstå från sådana här grupper eftersom jag hoppade in lite snabbt i en sist gång jag blev gravid. Fick hoppa ur igen efter några veckor pga MA vilket var jobbigt. Känns dock mycket bättre denna gången än förra med tanke på alla symptom jag har som jag inte hade sist. Med andra ord, jag följs gärna åt oavsett hur det slutar denna gången :) Första barnet här med.
När är ni andra beräknade?
Hej! Jag plussade väldigt svagt i söndags och lite starkare igår och är beräknad 1 november :) Hade tänkt mig avstå från sådana här grupper eftersom jag hoppade in lite snabbt i en sist gång jag blev gravid. Fick hoppa ur igen efter några veckor pga MA vilket var jobbigt. Känns dock mycket bättre denna gången än förra med tanke på alla symptom jag har som jag inte hade sist. Med andra ord, jag följs gärna åt oavsett hur det slutar denna gången :) Första barnet här med.
När är ni andra beräknade?
Åh va roligt med seriösa svar :) Jag är i vecka 6. 5+6 :) beräknad 18oktober! Men får veta mer säkert 7mars då vi ska till barnmorskan . Första barnet & är oxå rädd för MA men känns lättare ha någon prata/bolla med då jag vill vänta med att berätta för dom i min omgivning. Tänkte vänta till v12 :)
Oxå känt mig nervös för inte haft så många symtom direkt? Min mage stämmer att den blir gasig hård i magen och känns som mensvärk ibland och är väldigt trött men inge illamående osv brösten kanske har blivit något större och ömmare!
Hur mår ni? :)
Jag är ingen expert hehe men mycket har man hunnit uppleva genom graviditeterna och förlossningarna jag svarar gärna på det jag kan :)
Åh va roligt med seriösa svar :) Jag är i vecka 6. 5+6 :) beräknad 18oktober! Men får veta mer säkert 7mars då vi ska till barnmorskan . Första barnet & är oxå rädd för MA men känns lättare ha någon prata/bolla med då jag vill vänta med att berätta för dom i min omgivning. Tänkte vänta till v12 :)
Oxå känt mig nervös för inte haft så många symtom direkt? Min mage stämmer att den blir gasig hård i magen och känns som mensvärk ibland och är väldigt trött men inge illamående osv brösten kanske har blivit något större och ömmare!
Hur mår ni? :)
Jo det har du rätt i får nog sluta googla! Tycker de är så mkt man ska tänka på äta de här men inte de här bla bla bla .. Men får ta de lugnt och vänta till barnmorskan men seriöst så tänker jag typ att jag kommer dit och dom bara du är inte gravid! Någon rädsla jag har men hon sa jag skulle lita på plussen. Gjorde två och fick två starka plus!
Juste sen har ja fått endel finnar i ansiktet men börjat avta nu! Annars känner jag mig gravidsvullen ibland och ibland bara ja är säkert inte ens gravid haha stört!
Självdå? :)