Inlägg från: Anonym (Mja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mja)

Killar gillar ni att slicka fitta

Är hon nyduschad, rakad och inte ser ut som ett paket rostbiff mellan benen så gör jag det gärna, inte för att jag själv gillar det utan för att jag gillar att se tjejen njuta.

• Anonym (Mja)
    j a d e skrev 2016-02-23 22:38:09 följande:
    Jesus Kristus, vilka problem? Såhär började det, EN nolla på internet började referera till ej kritvita fittor som "rostbiff" och sedan ska övriga fjantar som du hänga på. Nej det är bra. Jag rekommenderar att du håller dig till att slicka övermogna persikor istället, för äckligare attityd till kvinnor får man leta efter.
    Någon som känner sig träffad? Och jag är nyfiken, reagerar du likadant på kvinnor som lämnar killar p.g.a. deras kukstorlek? Och anklagar du alla som drar skämt om små penisar för att ha en äcklig attityd mot män? Tveksamt.
    Kinkyromance skrev 2016-02-23 22:40:15 följande:
    Vadå fult? - Tycker det ser riktigt läckert ut (i alla fall de två första bilderna). Tänk att få suga och leka med de blygdläpparna i munnen - mums.
    Jag kräktes lite inombords när jag läste det där.
    Anonym (Tips) skrev 2016-02-23 22:48:22 följande:
    Aha, stora inre blygdläppar som hänger ut utanför fittan? 
    Som också är gråa/mörka.

• Anonym (Mja)
    j a d e skrev 2016-02-23 23:34:56 följande:
    Träffad av vad? 
    Träffad för att du själv har en?
    eller borde min egen rimliga slutsats här vara att DU känner dig "träffad" över din minikuk som du kanske t o m dumpats pga?
    Jag har ingen "minikuk" om vi utgår ifrån det vetenskapliga medlet, jag har inte heller blivit dumpad p.g.a. min storlek, då jag alltid har varit den som har "dumpat".
    Men som bonussvar anser jag att alla som såhär barnsligt nedvärderar utseende på andras könsorgan är löjliga.

Jag anser inte att det är att nedvärdera, inte heller när man säger "streckfitta", det är bara ett bra sätt att definiera en viss typ av fitta på.
    Jag har sett och hört många tjejer göra detsamma, både om fittor och kukar.
    Vad gäller din sista fråga kan jag inte svara uppriktigt då jag inte känner några tjejer som dumpat killar pga liten kuk.
    Råkar du vara ~40+? För i dagens gravt porrskadade och jämställda samhälle så har detta blivit ett relativt vanligt fenomen.
  • Anonym (Mja)
    j a d e skrev 2016-02-24 01:04:11 följande:
    Jaha.
    Anonym (Mja) skrev 2016-02-24 00:41:24 följande:
    Jag anser inte att det är att nedvärdera, inte heller när man säger "streckfitta", det är bara ett bra sätt att definiera en viss typ av fitta på.
    Du kräks för att du känner dig neutral och icke nedvärderande? 

Ja, den kommentaren var nedvärderande, min första var det dock inte, där skrev jag bara att jag inte föredrar typen "rostbiffsfitta".

j a d e skrev 2016-02-24 01:04:11 följande:
    Upplysningsvis brukar "rostbiff" av er sort användas för att beskriva något äckligt emedan streckfitta är fantastiskt aptitligt. Ser du inte själv hur den här attityden är negativ och komplexskapande för tjejer som läser? Inga tankar om det?

På samma sätt som mediokra/små kukar beskrivs som icke önskvärda och sämre medans stora är guds gåva till kvinnan i div kukstorlekstrådar på detta och majoriteten andra forum, tror du inte att detta är komplexskapande för killar som läser?
    Men dessa reagerar du förmodligen inte likadant över, eller hur?

• Anonym (Mja)
    Snake skrev 2016-02-24 14:49:31 följande:
    Självklart finns det kvinnor/tjejer som föredrar kukar av kaliber XL, men att påstå att det är den allmänna uppfattningen/inställningen som vore det sanningen, på det sättet du gör här. Det är inte snyggt, det är inte schysst, det är ett jävla sätt. Den absoluta majoriteten av kvinnor tycker bevisligen tvärtom, och det vet du också. 
    Bevisligen? Vad har du för bevis för det? Nej du, den absoluta majoriteten kvinnor föredrar en kuk över medlet (15x12+), något som man kan se relativt snabbt i både kuktrådar här och på andra forum, kontaktsidor och div dokumentärer, det finns även studier som har visat detta.
    Jag har själv aldrig hört en kvinna säga något annat när ämnet har kommit upp på någon sammankomst.

Men du lider uppenbarligen av komplex (oavsett vad du ligger inne med för storlek på din kuk) eftersom du kollektivt ger kvinnorna en känga. Som är helt obefogad, som är en ren lögn.
    Ja, visst har man en gnutta komplex över sin kuk, det har dom flesta killarna (också vetenskapligt bevisat).

Och du blir minsann inte dumpad, näädå, det är DU som dumpar. Alltid.

Ifall kvinnan/tjejen förekommer dig, skulle du se det som ett hemskt nederlag?

Jag har haft två förhållanden (långa) och det är jag som avbröt båda, inte för att det spelar någon roll, jag påpekade det bara då jag aldrig har blivit dumpad p.g.a. storleken på min kuk, jag har dock en nära vän som har blivit det ett flertal gånger, vilket har förstört honom (depressioner, social fobi osv).

Anonym (en sån som du) skrev 2016-02-24 14:22:22 följande:
    inte sällan hatar dom kvinnor, 

Ja, jag hatar överlag svenska kvinnor.
Svar på tråden Killar gillar ni att slicka fitta