• vargveum

Killar gillar ni att slicka fitta

Jag älskar att slicka fitta. Fråga vem som helst. Utom min bror.

• vargveum
    j a d e skrev 2016-02-23 23:34:56 följande:
    Träffad av vad? Är det möjligt att diskutera med en anonym person på nätet som INTE beter sig som ett småbarn eller borde min egen rimliga slutsats här vara att DU känner dig "träffad" över din minikuk som du kanske t o m dumpats pga? Som svar på din fråga iallafall, så nej jag känner mig inte träffad, jag är heller inte här för att diskutera utseendet på min fitta. Vad gäller din sista fråga kan jag inte svara uppriktigt då jag inte känner några tjejer som dumpat killar pga liten kuk. Men som bonussvar anser jag att alla som såhär barnsligt nedvärderar utseende på andras könsorgan är löjliga.
    Rostbiffskuk här! Lever på hoppet :)

Jag gillar rosbiffsfitta förövrigt. Älskar fitta och rostbiff är ju nice... vad är problemet?
  • vargveum
    j a d e skrev 2016-02-24 00:42:18 följande:
    Ja jag vet inte, jag gillar olika sorters fittor med men rostbiffhatarna kanske föredrar typ pastrami? 
    Fast jag älskar pastrami också...? Behöver hjälp här kanske?
  • vargveum
    Luke1980 skrev 2016-02-25 11:35:30 följande:
    Du gillar alltså den unkna doften som uppstår när sekret, svett och urin blandas? För en ren (nyduschad) fitta luktar nästan inget, eller inte på dom som jag har varit med.
    Sekret svett och urin! Yaaaay. Det är bra sex i min bok
  • vargveum
    Anonym (Anabolakillen.) skrev 2016-06-20 23:26:58 följande:

Tufft skrivet din anonyma fikus 69man.

Är säker på att du gillar att stoppa kukar i mun.

En passiv fittslickare som du vill man gärna ha tag på.

Skulle bryta av din fikuskropp på mitten om jag hade dig på gymmet

Du är bäst! Skrattgaranti på dina inlägg :)

Du behöver lite kuk bara och bejaka din homosexualitet. Så blir det så bra så!
Svar på tråden Killar gillar ni att slicka fitta