• Snake

Killar gillar ni att slicka fitta

Anonym (Mja) skrev 2016-02-24 13:29:20 följande:

Ja, den kommentaren var nedvärderande, min första var det dock inte, där skrev jag bara att jag inte föredrar typen "rostbiffsfitta".

På samma sätt som mediokra/små kukar beskrivs som icke önskvärda och sämre medans stora är guds gåva till kvinnan i div kukstorlekstrådar på detta och majoriteten andra forum, tror du inte att detta är komplexskapande för killar som läser?

Men dessa reagerar du förmodligen inte likadant över, eller hur?

"På samma sätt som mediokra/små kukar beskrivs som icke önskvärda och sämre medans stora är guds gåva till kvinnan i div kukstorlekstrådar på detta och majoriteten andra forum"

Självklart finns det kvinnor/tjejer som föredrar kukar av kaliber XL, men att påstå att det är den allmänna uppfattningen/inställningen som vore det sanningen, på det sättet du gör här. Det är inte snyggt, det är inte schysst, det är ett jävla sätt. Den absoluta majoriteten av kvinnor tycker bevisligen tvärtom, och det vet du också.

Men du lider uppenbarligen av komplex (oavsett vad du ligger inne med för storlek på din kuk) eftersom du kollektivt ger kvinnorna en känga. Som är helt obefogad, som är en ren lögn.

Och du blir minsann inte dumpad, näädå, det är DU som dumpar. Alltid.

Ifall kvinnan/tjejen förekommer dig, skulle du se det som ett hemskt nederlag?
    What has four legs and an arm? A happy pitbull...
Svar på tråden Killar gillar ni att slicka fitta