Anonym (Mja) skrev 2016-02-24 00:41:24 följande:
Träffad för att du själv har en?
j a d e skrev 2016-02-23 23:34:56 följande:
eller borde min egen rimliga slutsats här vara att DU känner dig "träffad" över din minikuk som du kanske t o m dumpats pga?
Ska fråga min karl.Orkar inte böja mig så just nu.
Jag har ingen "minikuk" om vi utgår ifrån det vetenskapliga medlet, jag har inte heller blivit dumpad p.g.a. min storlek, då jag alltid har varit den som har "dumpat".
Jaha.
Jag anser inte att det är att nedvärdera, inte heller när man säger "streckfitta", det är bara ett bra sätt att definiera en viss typ av fitta på.
Du kräks för att du känner dig neutral och icke nedvärderande? Ja där ser man. Upplysningsvis brukar "rostbiff" av er sort användas för att beskriva något äckligt emedan streckfitta är fantastiskt aptitligt. Ser du inte själv hur den här attityden är negativ och komplexskapande för tjejer som läser? Inga tankar om det?
Råkar du vara ~40+? För i dagens gravt porrskadade och jämställda samhälle så har detta blivit ett relativt vanligt fenomen.
Nej, det råkar jag inte vara, om du menar över 40? Förstår inte riktigt din sista mening dock, vill du förtydliga litta?