Killar gillar ni att slicka fitta
Nej, det gör jag inte.. jag gillar inte den lilla smaken av urin...... som alltid finns där oavsett renhet......
Nej, det gör jag inte.. jag gillar inte den lilla smaken av urin...... som alltid finns där oavsett renhet......
I badet? med snorkel eller? Men jag tycker nog att en fitta ska avnjutas utan ovidkommande smaktillsatser. Möjligen om man använder kokosolja, det är en väldigt neutral smak.
Men allvarligt talat så är alla olika känsliga för dofter o smaker. Jag njuter gärna en riktigt rökig whisky eller en 85%-ig choklad - och då är en ren fitta väldigt smaklös i jämförelse..
I badet? med snorkel eller? Men jag tycker nog att en fitta ska avnjutas utan ovidkommande smaktillsatser. Möjligen om man använder kokosolja, det är en väldigt neutral smak.
Men allvarligt talat så är alla olika känsliga för dofter o smaker. Jag njuter gärna en riktigt rökig whisky eller en 85%-ig choklad - och då är en ren fitta väldigt smaklös i jämförelse..
Intressant tanke - men min inställning är annars att saker och ting ska lukta och smaka som förväntat. För mig går det bort att en fitta smakar olivolja t.ex. Men tanken är ju god om man har problem med det. Det jag kan tänka mig är typ vispad grädde som har en väldigt neutral smak, det kanske skulle funka? Eller möjligen en god hemgjord chokladmousse? Chokladsmaken kanske skulle gifta sig bra med smaken av en väldigt försiktigt parfymerad kvinnohud?
Nu blev jag visst sugen på både mat o kvinnor när jag läser vad vi har skrivit. Men det är väl iofs dom två största njutningarna i livet...
Är hon nyduschad, rakad och inte ser ut som ett paket rostbiff mellan benen så gör jag det gärna, inte för att jag själv gillar det utan för att jag gillar att se tjejen njuta.
Älskar det
När blygdläpparna ser ut som rostbiff, aka "rostbiffsfitta", riktigt fult/oattraktivt och inget som jag går ner på.
Nedan har du lite exemplar :p
x.imagefapusercontent.com/u/HeekKink83/2520310/1268960292/g06cfd2486.jpg
pingping.fantasti.cc/big/b/u/t/butt_eros/butt_eros_1a100f.jpg
img.chan4chan.com/img/2009-04-30/1241119271174.jpg
Jag behöver jättemycket hjälp här känner jag. Salami är också gott, ingen som har en salamifitta att bjuda på?
Jag behöver jättemycket hjälp här känner jag. Salami är också gott, ingen som har en salamifitta att bjuda på?
Ja jag vet inte, jag gillar olika sorters fittor med men rostbiffhatarna kanske föredrar typ pastrami?
Är inte heller ett fan av blygdläppar modell större. De första 2 bilderna var ju inte så farliga tycker jag men sista bilden var ju direkt motbjudande. Färgen på läpparna skiter jag i men det är alltså storleken på dom som kan vara ett issue för mig.
Gravid eller inte, jag gillar.
Två tjejer har jag träffat som inte alltid lyckats hålla mufflan fräsch nog och av förklarliga skäl slutade jag dejta dem rätt så raskt.
Jag har svårt att svara på frågan, då jag aldrig får slicka någon.
Jag har svårt att svara på frågan, då jag aldrig får slicka någon.
ok lär mig.
Jag har ingen att öva på
[quote=76382431][quote-nick]redstripe skrev 2016-02-27 09:18:09 följande:[/quote-nick]Jomen alltså. Du vet hmm . jo ... [/t
Nej jag vet inte.
Ja vet, du kanske har en fitta som jag kan öva på ? eller näe det blev ju jätte dumt nu.. Jag kan ju inte fråga dig så där. Det är ju helt sjukt...Vad gör jag...?
Men hur får jag med fitta på middag och sen till tränandet? Det känns på nåt sätt rätt uträknat och kallsinnigt?
Du måste skojja, Vill fittan med ha sex?
Bra. Det ska jag pröva. Ska gå till gymmet strax. Får se om det kommer en lång rad med fitta efter mig, nu efter ditt tips.
Det var ingen fitta som var intresserad.