Inlägg från: Anonym (gillar naturligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (gillar naturligt)

Killar gillar ni att slicka fitta

Efter att ha slickat renrakad nyduschad fitta till och från i flera år nu så längtar jag efter att få trycka ned näsan i en hårig buske. Gärna med stora blygdläppar. Gärna inte alltför nyduschad så man får känna doften av kåt kvinna.

Vafan är alla kvinnor rakade nuförtiden? De 4 senaste jag varit med de senaste fyra åren har alla varit renrakade. Dom gör det väl för att behaga mig, så det är lite svårt att säga åt dom att låta bli, vill inte de ska tycka jag är konstig, att de inte ska vara nytvättade, eller otacksam för att jag inte uppskattar deras ansträngning med rakningen.

Rambo69 skrev 2016-08-28 19:22:48 följande:

Älskar att slicka fitta, bästa är om fittan är tvättad för tre dagar sen då smakar den fitta å inte tvål.

Ja det är som bäst när det sticker lite i näsan
    vigge skrev 2016-11-13 16:15:28 följande:

Aldrig fått chansen att prova och vet inte om jag vill heller.

Hur gammal är du?

Har du alla haft sex?

Det väldigt olika det där med om kvinnan tycker det är skönt eller inte.

Förr var jag med en som jag kunde slicka till orgasm när som helst, flera gånger i rad, även om hon var sur och vi var osams.

Min nuvarande har jag inte lyckats få att komma med tungan ännu, trots att jag försöker länge och trots att hon vill att jag ska ner varje gång.

Önskar jag kunde få henne att komma med tungan. Kanske blir lättare med tiden, vi har bara varit ihop i ett par månader?

Svar på tråden Killar gillar ni att slicka fitta