Är det snyggt med breda höfter?
Ja, klart resten av kroppen spelar in också men undrar ändå. Diskutera gärna.
Ja, klart resten av kroppen spelar in också men undrar ändå. Diskutera gärna.
Jag har aldrig tänkt i termer av "breda höfter".
Jag är timglasformad och skitnöjd med det, även om det kan vara svårt att hitta byxor- behöver en storlek mindre i midjan än runt baken.
Älskar kvinnor med breda höfter. Framför allt om baken dessutom är både bred och putar.
Breda höfter är otroligt vackert, men så opraktiskt. Man kan inte ha byxor med detaljer, mönster, starka färger, smala ben eller låg midja för att det ser oerhört fult ut (på mig i vilket fall). Sedan måste man alltid välja ett par byxor som är 1-2 storlekar större för att kunna dra dem över höften. Hur lite jag än väger så kommer jag aldrig kunna klämma i mig ett par 38:or.
Jag har aldrig tänkt i termer av "breda höfter".
Jag är timglasformad och skitnöjd med det, även om det kan vara svårt att hitta byxor- behöver en storlek mindre i midjan än runt baken.
Breda höfter är otroligt vackert, men så opraktiskt. Man kan inte ha byxor med detaljer, mönster, starka färger, smala ben eller låg midja för att det ser oerhört fult ut (på mig i vilket fall). Sedan måste man alltid välja ett par byxor som är 1-2 storlekar större för att kunna dra dem över höften. Hur lite jag än väger så kommer jag aldrig kunna klämma i mig ett par 38:or.
Breda höfter är ta mig tusan rent magiskt. Känner faktiskt att det även blir mer o mer fascinerande med åren. Få saker är lika spännande och attraktivt på det fysiska planet.
Ja, det är fint med breda höfter och kvinnligt! ??
Snyggt om man har smal midja, annars inte. Tycker om att jag har breda höfter :) Men lite svårt med kläder. Inte så mkt sitter snyggt förutom 50talsklänningar.
Jag är lång och mitt skelett är naturligt brett. Finns inte så mycket jag kan göra åt mina breda höftben. Men min sambo älskar mina höfter och det har även alla andra jag varit med sagt. Även jag har lärt mig tycka om dem och de får mig att känna mig kvinnlig!