• Anonym (sara)

hur ofta har ni sex?

Ja, som rubriken säger, hur ofta har ni sex? Gäller båda killar och tjejer. Och skulle ni vilja ha mer eller mindre? Min man vill ha en gång iveckan, jag själv vill ha varje dag, så jag får tillfredsställa mig själv de andra dagarna då jag inte får nåt av honom trotts allt jag gör. Några tips?

• Svar på tråden hur ofta har ni sex?
  • Anonym (Bruden i Gbg)

Singel!

Sex: kk 9 okt

Sex: ny kille 9 dec

Sex: 9 feb

Sex: kk 18 feb

Sex: ny kille 17 feb

Yes, det räcker gott för mig. Är inte lika kåt som i ungdomen. Är i 30-årsåldern.

• Underhill
    Anonym (Bruden i Gbg) skrev 2016-02-25 07:24:47 följande:
    Singel!
    Sex: kk 9 okt
    Sex: ny kille 9 dec
    Sex: 9 feb
    Sex: kk 18 feb
    Sex: ny kille 17 feb

Yes, det räcker gott för mig. Är inte lika kåt som i ungdomen. Är i 30-årsåldern.
    Oj! Kurvan pekar uppåt :)...vårkänslor?
    E vi överens så kör vi
  • Underhill

1 gång i veckan...ibland 2. Inga råd eller tips...lusten hos någon annan är svår att ändra eller påverka. Men visst hade det varit trevligt med lite mer :)

E vi överens så kör vi
  • MammAmma

Nu när jag äntligen dejtar någon så blir det väl ca 3 dagar i veckan men flera gånger när vi väl får tillfälle. Båda har barn och han jobbar borta fyra dagar varje vecka så vi träffas bara på helgerna. Vi löser det med telefonsex varje kväll när han jobbar

• Anonym (sara)

Så roligt att läsa hur olika det kan va :)

• Anonym (Bruden i Gbg)
    Underhill skrev 2016-02-25 07:34:02 följande:

Oj! Kurvan pekar uppåt :)...vårkänslor?

Haha rolig prick, vi får se om det stagnerar eller om det fortsätter ja... Får återkomma lite närmare när solen tittar fram ordentligt.
  • Underhill
    Anonym (Bruden i Gbg) skrev 2016-02-25 22:18:31 följande:
    Haha smile2.gif rolig prick, vi får se om det stagnerar eller om det fortsätter ja... Får återkomma lite närmare när solen tittar fram ordentligt.
    Tycker jag :)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Bruden i Gbg)
    Underhill skrev 2016-02-26 06:31:03 följande:

I takt med att jag blir mer vältränad och smalare för varje månad så gör det mig bekvämare också?!
  • Underhill
    Anonym (Bruden i Gbg) skrev 2016-02-26 06:51:10 följande:
    I takt med att jag blir mer vältränad och smalare för varje månad så gör det mig bekvämare också?! smile2.gif
    Sedär! Bra jobbat :)...trivas med sig själv bör man.
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Bruden i Gbg)
    Underhill skrev 2016-02-26 06:31:03 följande:

Alltså menar ökar oddsen lite
Svar på tråden hur ofta har ni sex?