• Anonym (Marryzia)

    Ni kvinnor som har håriga fittor.

    Hej. Här om dagen hade jag tränat på och kört ett gruppträningspass i spinning och efteråt var det sedvanligt dags för duschning. I omklädningsrummet blev jag ganska förvånad när jag fick syn på en av tjejerna som hade varit med och tränat. Till skillnad från de flesta kvinnor jag sett i omklädningsrum och duschrum de senaste 5 åren var hon väldig ovårdad mellan benen. Eller ovårdad är nog fel ord eftersom det har med hygien att göra, men busken mellan benen var massivt stor och lång. Jag kan inte riktigt svara på vad som gjorde mig så ställd, för egentligen är det inte något att bli ställd över. Men kanske var det för att det var så oväntat. Hon var nog inte äldre än 18-20 år och hade ett väldigt bra utseende i övrigt. Man väntar sig inte att en söt, smal och relativt lång tjej i den åldern ska se ut så mellan benen. Jag vet inte om det är hennes utseende eller själva uppträdandet som gjorde mig lite fundersam. För tillskillnad från många andra gick hon omkring väldigt ohämmat i omklädningsrummet utan att handduk, vilket bidragit till min kanske något överdrivna faschination för henne och ämnet i sig. Jag har lite frågor till er kvinnor om ämnet.

    1. Har ni sett något liknande i när ni varit och tränat eller vistats i ett omklädningsrum? Alltså att någon så ung kör på 70-80tals modet mellan benen?
    Hur vanligt är det att yngre kvinnor kör på buske enligt vad ni har sett?

    2. Hur ser ni själva ut mellan benen? Struntar ni i hur mycket hår ni har mellan benen eller är det viktigt att asa det? Hur mycket hår är okej? 

      
     

       

  • Svar på tråden Ni kvinnor som har håriga fittor.
  • Anonym (man som tycker)
    Anonym (Marryzia) skrev 2016-02-25 15:06:45 följande:

    Hej. Här om dagen hade jag tränat på och kört ett gruppträningspass i spinning och efteråt var det sedvanligt dags för duschning. I omklädningsrummet blev jag ganska förvånad när jag fick syn på en av tjejerna som hade varit med och tränat. Till skillnad från de flesta kvinnor jag sett i omklädningsrum och duschrum de senaste 5 åren var hon väldig ovårdad mellan benen. Eller ovårdad är nog fel ord eftersom det har med hygien att göra, men busken mellan benen var massivt stor och lång. Jag kan inte riktigt svara på vad som gjorde mig så ställd, för egentligen är det inte något att bli ställd över. Men kanske var det för att det var så oväntat. Hon var nog inte äldre än 18-20 år och hade ett väldigt bra utseende i övrigt. Man väntar sig inte att en söt, smal och relativt lång tjej i den åldern ska se ut så mellan benen. Jag vet inte om det är hennes utseende eller själva uppträdandet som gjorde mig lite fundersam. För tillskillnad från många andra gick hon omkring väldigt ohämmat i omklädningsrummet utan att handduk, vilket bidragit till min kanske något överdrivna faschination för henne och ämnet i sig. Jag har lite frågor till er kvinnor om ämnet.

    1. Har ni sett något liknande i när ni varit och tränat eller vistats i ett omklädningsrum? Alltså att någon så ung kör på 70-80tals modet mellan benen?
    Hur vanligt är det att yngre kvinnor kör på buske enligt vad ni har sett?

    2. Hur ser ni själva ut mellan benen? Struntar ni i hur mycket hår ni har mellan benen eller är det viktigt att asa det? Hur mycket hår är okej? 

      
     

       


    Vilket oerhört respektlöst och fräckt startinlägg i en tråd. Vilken tråkig människosyn.
  • Anonym (Ingen Barbie)
    Anonym (Marryzia) skrev 2016-02-25 15:06:45 följande:

    Hej. Här om dagen hade jag tränat på och kört ett gruppträningspass i spinning och efteråt var det sedvanligt dags för duschning. I omklädningsrummet blev jag ganska förvånad när jag fick syn på en av tjejerna som hade varit med och tränat. Till skillnad från de flesta kvinnor jag sett i omklädningsrum och duschrum de senaste 5 åren var hon väldig ovårdad mellan benen. Eller ovårdad är nog fel ord eftersom det har med hygien att göra, men busken mellan benen var massivt stor och lång. Jag kan inte riktigt svara på vad som gjorde mig så ställd, för egentligen är det inte något att bli ställd över. Men kanske var det för att det var så oväntat. Hon var nog inte äldre än 18-20 år och hade ett väldigt bra utseende i övrigt. Man väntar sig inte att en söt, smal och relativt lång tjej i den åldern ska se ut så mellan benen. Jag vet inte om det är hennes utseende eller själva uppträdandet som gjorde mig lite fundersam. För tillskillnad från många andra gick hon omkring väldigt ohämmat i omklädningsrummet utan att handduk, vilket bidragit till min kanske något överdrivna faschination för henne och ämnet i sig. Jag har lite frågor till er kvinnor om ämnet.

    1. Har ni sett något liknande i när ni varit och tränat eller vistats i ett omklädningsrum? Alltså att någon så ung kör på 70-80tals modet mellan benen?
    Hur vanligt är det att yngre kvinnor kör på buske enligt vad ni har sett?

    2. Hur ser ni själva ut mellan benen? Struntar ni i hur mycket hår ni har mellan benen eller är det viktigt att asa det? Hur mycket hår är okej? 

      
     

       


    "Egentligen är det inte något att bli ställd över". Nä, precis. Hur en vuxen (?) person kan bli "ställd" över att en annan vuxen person har hår mellan benen är fullständigt jävla obegripligt, men det säger tyvärr mycket om et samhälle vi lever i. Kvinnor ska vara helt hårlösa under armarna, mellan benen och på benen. Annars är det äckligt, onormalt och; kanske det dummaste ordvalet av alla, ovårdat.

    Alla våra kroppsfunktioner och alla delar av vår kropp finns där av en anledning, så även "ovårdat" hår mellan benen. Att män föredrar hårlösa Barbiedockor (ja, förutom att man "ska" ha långt hår på huvudet) säger en del om mäns gränslösa okunskap.
  • Anonym (Ingen Barbie)
    Anonym (man som tycker) skrev 2019-10-30 00:22:31 följande:
    Vilket oerhört respektlöst och fräckt startinlägg i en tråd. Vilken tråkig människosyn.
    Håller med dig till 100%.

    Och betänk vad h*n skriver i övrigt: Men kanske var det för att det var så oväntat. Hon var nog inte äldre än 18-20 år och hade ett väldigt bra utseende i övrigt. Man väntar sig inte att en söt, smal och relativt lång tjej i den åldern ska se ut så mellan benen. 

    Med andra ord, en mindre söt, kort och mullig tjej över 20 kan man alltså förvänta sig en hårig f*tta av...

  • Anonym (Ingen Barbie)
    Anonym (Ingen Barbie) skrev 2019-10-30 00:50:31 följande:
    Håller med dig till 100%.

    Och betänk vad h*n skriver i övrigt: Men kanske var det för att det var så oväntat. Hon var nog inte äldre än 18-20 år och hade ett väldigt bra utseende i övrigt. Man väntar sig inte att en söt, smal och relativt lång tjej i den åldern ska se ut så mellan benen. 

    Med andra ord, en mindre söt, kort och mullig tjej över 20 kan man alltså förvänta sig en hårig f*tta av...
    Tryckte på "Svara" för fort"...

    Jag skulle skriva att vilken tur att jag är närmare 50, inte så värst "söt" längre och varken kort eller lång - mitt underliv gör ingen "ställd"... D-:
  • Anonym (Alla är vi media skadade)

    Inte konstigt då SVT, media och TITTARE själva gjorde en grej över en ovetandes kvinnas armhålsbehåring, och det enda hon gjort var att sitta i publiken och heja med armen.

    Detta är tragiskt, som i sin tur ficka ALLA småflickor, tjejer, kvinnor att känna sig tvingade till en mediebild/porrbild.

    TS är bara själv ett offer.

  • Anonym (Äckligt)

    Detta är ju så sjukt!

    TS förfasar sig över att en random kvinna i omklädningsrummet var "väldigt ovårdad"!

    Alltså har hår mellan benen!

    Tänk om TS varit en man, som förfasar sig över andra mäns orakade manliga könsorgan i duschen!

    Glo och bedöma andras könsbehåring; sjukt!

    Tänk istället på hur ni själva framstår!

  • Anonym (Ingen Barbie)
    Anonym (Alla är vi media skadade) skrev 2019-10-30 01:23:58 följande:

    Inte konstigt då SVT, media och TITTARE själva gjorde en grej över en ovetandes kvinnas armhålsbehåring, och det enda hon gjort var att sitta i publiken och heja med armen.

    Detta är tragiskt, som i sin tur ficka ALLA småflickor, tjejer, kvinnor att känna sig tvingade till en mediebild/porrbild.

    TS är bara själv ett offer.


    Du har rätt i de första två styckena, men att TS bara skulle vara ett offer tycker jag inte stämmer alls. Det kan knappast vara obekant för en vuxen person att en annan vuxen människa normalt har hår under armarna, på och mellan benen.

    vi kan inte bara skylla på media och P-rullar. i så fall får vi snart ursäkta våldtäktsmän med att de är offer.
  • Anonym (man som tycker)
    Anonym (Ingen Barbie) skrev 2019-10-30 00:50:31 följande:
    Håller med dig till 100%.

    Och betänk vad h*n skriver i övrigt: Men kanske var det för att det var så oväntat. Hon var nog inte äldre än 18-20 år och hade ett väldigt bra utseende i övrigt. Man väntar sig inte att en söt, smal och relativt lång tjej i den åldern ska se ut så mellan benen. 

    Med andra ord, en mindre söt, kort och mullig tjej över 20 kan man alltså förvänta sig en hårig f*tta av...
    Ja. Precis. Väldigt dumt skrivet.
  • Anonym (Gott)

    Haha, det låter ju helt underbart. Skönt att alla kan vara sig själv och göra som dem vill.

    Låt busken växa, så hett.

  • Anonym (What)

    Är väl inte så ovanligt? Speciellt om hon kanske är singel?
    Om jag är 100% singel har väl jag inte list att riskera sår och infektioner för att jag ska vara rakad i ?onödan?. Rakat mig endast regelbundet om jag är i ett förhållande, annars ansar jag bara lite. Gäller nog de första jag känner

  • Anonym (Gott)
    Anonym (What) skrev 2022-02-07 04:38:58 följande:

    Är väl inte så ovanligt? Speciellt om hon kanske är singel?
    Om jag är 100% singel har väl jag inte list att riskera sår och infektioner för att jag ska vara rakad i ?onödan?. Rakat mig endast regelbundet om jag är i ett förhållande, annars ansar jag bara lite. Gäller nog de första jag känner


    Så du rakar dig inte för din egen skull och tex känner dig fräschare där nere, oavsett förhållande eller ej? Bara nyfiken.

    Om det vankas dejt, tar du bort busken då?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (What) skrev 2022-02-07 04:38:58 följande:

    Är väl inte så ovanligt? Speciellt om hon kanske är singel?
    Om jag är 100% singel har väl jag inte list att riskera sår och infektioner för att jag ska vara rakad i ?onödan?. Rakat mig endast regelbundet om jag är i ett förhållande, annars ansar jag bara lite. Gäller nog de första jag känner


    Jag har rakat sedan jag fick hår. Rakat alltid oavsett förhå eller inte. Jag känner mig inte fräsch med hår och raka mest för min egen skull. Skulle aldrig spara ut till buske om någon vad mig, aldrig. Det finns väldigt många som raka för att de faktiskt trivs så
  • Anonym (What)
    Anonym (Gott) skrev 2022-02-07 07:09:40 följande:
    Så du rakar dig inte för din egen skull och tex känner dig fräschare där nere, oavsett förhållande eller ej? Bara nyfiken.

    Om det vankas dejt, tar du bort busken då?

     


    Jag trivs bättre som rakad och känner mig ?finare? men samtidigt känns det inte värt att mödas med allt vad de innebär om jag inte ska träffa nån. Exakt som med avancerade underkläder etc. 

  • Anonym (What)
    Anonym (Nej) skrev 2022-02-07 08:37:04 följande:
    Jag har rakat sedan jag fick hår. Rakat alltid oavsett förhå eller inte. Jag känner mig inte fräsch med hår och raka mest för min egen skull. Skulle aldrig spara ut till buske om någon vad mig, aldrig. Det finns väldigt många som raka för att de faktiskt trivs så

     


    Jag sa inte att det inte fanns det? 


    kommenterade bara TS som fick det att kåta suuperovanligt att unga smala tjejer har hår på könet? 

  • Anonym (man som tycker)
    Anonym (Marryzia) skrev 2016-02-25 15:06:45 följande:
    Ni kvinnor som har håriga fittor.

    Hej. Här om dagen hade jag tränat på och kört ett gruppträningspass i spinning och efteråt var det sedvanligt dags för duschning. I omklädningsrummet blev jag ganska förvånad när jag fick syn på en av tjejerna som hade varit med och tränat. Till skillnad från de flesta kvinnor jag sett i omklädningsrum och duschrum de senaste 5 åren var hon väldig ovårdad mellan benen. Eller ovårdad är nog fel ord eftersom det har med hygien att göra, men busken mellan benen var massivt stor och lång. Jag kan inte riktigt svara på vad som gjorde mig så ställd, för egentligen är det inte något att bli ställd över. Men kanske var det för att det var så oväntat. Hon var nog inte äldre än 18-20 år och hade ett väldigt bra utseende i övrigt. Man väntar sig inte att en söt, smal och relativt lång tjej i den åldern ska se ut så mellan benen. Jag vet inte om det är hennes utseende eller själva uppträdandet som gjorde mig lite fundersam. För tillskillnad från många andra gick hon omkring väldigt ohämmat i omklädningsrummet utan att handduk, vilket bidragit till min kanske något överdrivna faschination för henne och ämnet i sig. Jag har lite frågor till er kvinnor om ämnet.

    1. Har ni sett något liknande i när ni varit och tränat eller vistats i ett omklädningsrum? Alltså att någon så ung kör på 70-80tals modet mellan benen?
    Hur vanligt är det att yngre kvinnor kör på buske enligt vad ni har sett?

    2. Hur ser ni själva ut mellan benen? Struntar ni i hur mycket hår ni har mellan benen eller är det viktigt att asa det? Hur mycket hår är okej? 

      
     

       


    Just ordet "fundersam" är jag tveksam till. Jag tycker det är bra att våga vara sig själv.
Svar på tråden Ni kvinnor som har håriga fittor.