• Anonym (lets get it on!)

sexiga underkläder

Hej.

Sexlivet behöver kryddas! Jag ska införskaffa sexiga och slampiga (?!) underkläder för att pigga upp sexlivet. Är det någon som har tips på vad era män går igång på, samt lite tips på vad som fungerar för er?

Jag har tidigare köpt ganska dyra och sexiga underkläder med en viss klass, men det har inte gjort någon större skillnad hos min man. Han har nog bara tyckt det varit vanliga underkläder.... hehe. 

Nu tror jag att det är dags att slampa till det. 

Hur har ni gjort och var har ni letat? Vad ska man tänka på? Måste man spela rollspel - kommer det naturligt?

Hur har underkläder piggat upp ditt sexliv?

Dela med dig om dina erfarenheter!

Kram

• Svar på tråden sexiga underkläder
  • Anonym (Bomull)

Därför man inte ska ha sånt jämt? Jag har bomullhipsters :P var lite torr ist, blir mer kontrast.

• Anonym (?)

Gillar han underkläder då? Jag ligger med två olika killar, den ena tittar länge på mig i underkläder, klär av mig sakta och man ser att han tänder på underkläderna. Den andra skiter helt i det, han vill ha mig naken så fort det bara går. Skulle nog kunna vara klädd i vad som helst med honom.

Det viktigaste av allt är att du själv känner dig sexig i det du köper. Jag gillar lite 50-tals pinup-känsla och skulle aldrig känna mig bekväm i typ latex eller en kroppsstrumpa med hål i grenen.

Han gillar verkligen underkläder. Annars hade jag inte brytt mig så mycket. Jag vill också alltid ha mina män nakna så fort som möjligt precis som din nr 2.

Jag har aldrig ens tänkt på underkläder som något sensuellt. Har svårt att hitta rätt storlek och tycker jag ser allmänt dum ut. Men vad fan, något måste ju hända med sexlivet om man ska hålla ihop.

• Anonym (?)
    Anonym (lets get it on!) skrev 2016-02-26 01:08:28 följande:

Han gillar verkligen underkläder. Annars hade jag inte brytt mig så mycket. Jag vill också alltid ha mina män nakna så fort som möjligt precis som din nr 2.

Jag har aldrig ens tänkt på underkläder som något sensuellt. Har svårt att hitta rätt storlek och tycker jag ser allmänt dum ut. Men vad fan, något måste ju hända med sexlivet om man ska hålla ihop.

Har du varit i en ordentlig underklädesbutik och fått utprovat rätt storlek? Annars tycker jag du ska göra det. Du kan väl fråga din man vilken typ av underkläder han går igång på och skulle vilja se dig i om du inte redan vet. Sätt er ner och kolla på nätet tillsammans, eller gå och handla ihop. Själv trivs jag inte riktigt med riktiga rollspel, men med sexiga underkläder förändras jag lite ändå. Blir självsäkrare, tar kommandot osv. Men det är säkert olika.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (lets get it on!) skrev 2016-02-26 01:08:28 följande:

Har du provat något annat typ catsuit eller något sexigt som en öppen bh? Brukar funka för min gubbe i alla fall.  :)
  • holidodi

Det är inte alla män som tycker att det är viktigt. Själv anser jag att det är mer viktigt på hur man tar i varandra och att man kanske är lite ful i mun för att sporra sexlivet lite. För mig är underkläder snyggast när de ligger på golvet. Kalla mig tråkig men det är alltid det man gör gemensamt med sin partner som är viktigt och som är eggande.Vad man har på sig kommer långt ner på listan. Men som sagt var, det beror på vad din man tycker om.

• Anonym (janne)

Har knullat min fru i32 år med sexiga underkläder blir kåtare o kåtare på henne i sexiga underkläder.

Tack för era svar!

Jag beställde tre olika plagg. Superslampigt, dominant och sexigt. samtidigt passade jag på att köpa ett sexigt nytt nattlinne som jag känner mig betydligt mycket sexigare i än mina vanliga t-shirts som jag annars sover i. Allt gott och bra resultat!

• Anonym (Karin)

Med lite snyggt och sexigt under känner man sig helt enkelt attraktivare och självsäkrare och det gör underverk för den egna lusten. Hoppas att det blir lite trevliga paket till jul.

Svar på tråden sexiga underkläder