• Anonym (CC)

Vad gör er kvinnor kåta egentligen?

Jag har hört kvinnor säga:

* Jag går inte igång på en bild av en snopp.
    * Jag går inte igång på en manskropp, det är bara en kropp.
    * Jag kan inte gå igång på en man på en nattklubb.
    * Det behövs mer än att prata med en man för att jag ska gå igång.
    osv. 

Jag som man kan säga vad jag går igång på. Ser jag en snygg tjej med vissa preferenser så kan jag börja tänka på sex. Om jag håller kvar vid den tanken och fantiserar tillsammans med att se en snygg tjej så blir jag kåt och får erektion. 
    Om den tjej jag ser är snygg och naken eller lättklädd så går det snabbare. 

Men vad går ni tjejer egentligen igång på? Jag har försökt ställa den frågan men det är knappt att tjejer kan svara på den själva. Men något måste ni väl ändå veta som sätter igång er. 

Om man i detalj känner efter vad exakt är det som gör er riktigt våta och börjar tänka på att få in en penis ???

Nu fattar jag att det är olika och individuellt. Men med tanke på alla de kommentarer jag har hört så verkar det som att tjejer inte går igång på något alls och då blir jag nyfiken vad går ni egentligen riktigt igång på ??

• Svar på tråden Vad gör er kvinnor kåta egentligen?
  • Anonym (HejhejAnonym)

Undrar hur gammal du är?

Jag kan gå igång på en kuk-bild om jag haft sex med honom. Annars är det mest kul och spännande att kolla på en sån bild Jag kan gå igång när en man har en god parfym på sig. Eller när en man har en parfym som jag har haft sex med tidigare. Röstläge och röstton kan jag gå igång på. Annars är det närkontakt, det är då det händer grejer. Vissa kukbilder funkar bättre än andra. Jag har även blivit tänd på en kille som gjorde något fokuserat med handen. Händer. Klippta naglar. Korta.

• Anonym (HejhejAnonym)

Vissa poser också, i vardagen. Kommer inte på någon nu dock. Men det är korta ögonblick typ.

• Anonym (Kvinnlig)
    Anonym (CC) skrev 2016-02-26 11:04:41 följande:

Jag har hört kvinnor säga:

* Jag går inte igång på en bild av en snopp.
    * Jag går inte igång på en manskropp, det är bara en kropp.
    * Jag kan inte gå igång på en man på en nattklubb.
    * Det behövs mer än att prata med en man för att jag ska gå igång.
    osv. 

Jag som man kan säga vad jag går igång på. Ser jag en snygg tjej med vissa preferenser så kan jag börja tänka på sex. Om jag håller kvar vid den tanken och fantiserar tillsammans med att se en snygg tjej så blir jag kåt och får erektion. 
    Om den tjej jag ser är snygg och naken eller lättklädd så går det snabbare. 

Men vad går ni tjejer egentligen igång på? Jag har försökt ställa den frågan men det är knappt att tjejer kan svara på den själva. Men något måste ni väl ändå veta som sätter igång er. 

Om man i detalj känner efter vad exakt är det som gör er riktigt våta och börjar tänka på att få in en penis ???

Nu fattar jag att det är olika och individuellt. Men med tanke på alla de kommentarer jag har hört så verkar det som att tjejer inte går igång på något alls och då blir jag nyfiken vad går ni egentligen riktigt igång på ??

1 Ett tjockt stort kreditkort.
    2 En man som inte gillar sex.
    3. Att bli utbjuden.
    4 Att bli behandlad som en prinsessa.
    5 Fler kreditkort.
  • MaryM

En snygg rumpa
    Ett charmigt busigt leeende
    En puss i nacken (om vi är tillsammans så klart, inte av en främling)
    Att han utmanar mig intellektuellt
    Att han är rolig och charmig
    Att han har sjyssta åsikter

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Hh)

Jag kan mycket väl gå igång på att prata. Om det uppstår kemi gör det ofta det för att man pratar, skojar och umgås.

Jag går annars igång i en relation på olika saker; beröring som massage eller smekningar. Se varandra i ögonen. Samspelta psykiskt, att vi lyssnar på varandra, är ärliga och delar varandras tankar.

Tex. Kukbild, nej. Se på män, nej, bara om kemi redan finns.

• Anton Chigurh
    Anonym (Kvinnlig) skrev 2016-02-26 11:15:43 följande:

3. Att bli utbjuden.

5 Fler kreditkort.
    Vore det inte lite mer upphetsande ifall gubbjäveln hade ett tjockt stort kontokort. Eller rättare, en helvetes massa KONTOKORT.

Å så måste jag bara fråga:

Kommer här.

Frågan alltså.

Jo, du tänder således på en en man....du blir kåt, på en man. Som inte gillar sex.
    Är det korrekt uppfattat ???
    Jag tänker på punkten nummer 3. (Tre). Enligt din lista här ovan.

Bara undrar.

MHV //Anton penguinpush
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Gaby)

Mest av allt går jag igång på ett bra samtal, när konversationen flyter på och är rolig och intellektuellt utmanande. En man som kan konversera med humor och lätthet kan nästan se ut hur som helst, jag tänder på honom ändå. Rent fysiska grejer: hårigt bröst, god parfym, behaglig röst, en hård kuk under jeansen (OBS när vi hånglar alltså, ej hos random snubbe på stan...).

• Anonym (Kvinnlig)
    Anton Chigurh skrev 2016-02-26 11:37:45 följande:
    Vore det inte lite mer upphetsande ifall gubbjäveln hade ett tjockt stort kontokort. Eller rättare, en helvetes massa KONTOKORT.

Å så måste jag bara fråga:

Kommer här.

Frågan alltså.

Jo, du tänder således på en en man....du blir kåt, på en man. Som inte gillar sex.
    Är det korrekt uppfattat ???
    Jag tänker på punkten nummer 3. (Tre). Enligt din lista här ovan.

Bara undrar.

MHV //Anton 
    Ja   
    Det är skönt att  tillfredsälla sig själv,
    när man kommer hem efter att ha ätit på en finare krog.
    Ensam, lycklig.  Inga krav på sex.

• Utflykt i verkligheten
    Anonym (Kvinnlig) skrev 2016-02-26 11:15:43 följande:
    3. Att bli utbjuden.
    5 Fler kreditkort.
    Det är inte särskilt klädsamt att vara bitter på den kvinnliga delen av mänskligheten.

För att nå större framgång bland damerna så föreslår jag att min herre släpper lite av sina fördomar och kanske låter bli att haka upp sig de eventuella tråkiga erfarenheter som har lett fram till dessa destruktiva tankar.

Bjud på dig själv, visa hänsyn och respekt, ta inte dig själv på för stort allvar och ta hand om både kropp och själ, så kommer det lösa sig naturligt!
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Gaby) skrev 2016-02-26 11:44:08 följande:

Mest av allt går jag igång på ett bra samtal, när konversationen flyter på och är rolig och intellektuellt utmanande. En man som kan konversera med humor och lätthet kan nästan se ut hur som helst, jag tänder på honom ändå. Rent fysiska grejer: hårigt bröst, god parfym, behaglig röst, en hård kuk under jeansen (OBS när vi hånglar alltså, ej hos random snubbe på stan...).

samma som jag menar! ( sen struntar jag i håriga bröst, men resten låter som jag).
Svar på tråden Vad gör er kvinnor kåta egentligen?