Alltså denna förbannade förpubertet! HJÄLP MIG!
Jag tror jag blir galen snart på min snart 8 åriga dotter.
Hon bryr sig oftast inte ett dugg om vad jag säger. Är elak med sina småsyskon, käftar emot hela tiden, ignorerar mig, tokgrinar eller skriker om hon inte får som hon vill osv..
Hon går runt här hemma som om hon vore en drottning.
Det kan vara hur lugnt som helst hemma när bara hennes yngre syskon är hemma, men sen kommer hon hem från skolan och då brakar helvetet lös.
Vet inte hur många gånger jag sagt åt henne att hon inte får skåpäta tex. Men ändå hittar ja allt möjligt inne på hennes rum.. Allt från sylt till mjölk eller bröd..
Idag var vi till stan och skulle köpa lite kläder och gå på mc Donalds för att avsluta med lite matinköp.
Hon fick precis de kläder hon ville ha osv.. På mc Donalds kommer världens suck och argt vrål för att hon måste sitta med sin 3åriga lillasyster medans jag beställer...
Sen fortsatte det så på resten av affärerna.
Plus att hon härjade upp henne lillasyster och sprang runt där inne på Ica, trots flera tillsägningar.
Droppen var i bilen på vägen hem då ja frågar varför hon inte tog hem läxan som jag bad henne om.. Hon totalignorerar mig flera gånger tills hon svarar: tror du jag bryr mig?
Hade tänkt ta henne och lillasyster, (är egentligen barnledig den här helgen men har dom två och tvillingarna är hos pappan för att få lite egentid med dom) men jag tänker lämna henne hos deras pappa och bara åka och bada med hennes syster.
Hon fick så många chanser men nu får det vara nog..
Vart har mina fina snälla lilla flicka tagit vägen?
Någon mer som har det så här hela dagarna?
Vad ska jag göra? Jag går vet snart ????