• Anonym (niklas)

Frågade om jag ville ha fitta...

Seriöst asså... Satt på en tom buss sent på kvällen och en tjej, typ 20, satte sig mittemot. Efter några minuter böjer hon sig fram och frågrar om jag vill ha lite fitta.

Men jag sa ifrån, gick av nästa hållplats...

Kompisarna tyckte hon var en hora.... men fattar inte hur folk kan vara så enkelspåriga, så fort nån tjej vill med nån då är hon en hora men en kille är en knullkung istället...

• Svar på tråden Frågade om jag ville ha fitta...
  • Anonym (Nja)

En kille som erbjuder främmande tjejer på bussen "lite kuk" ses inte direkt som någon "knullkung". Snarare riskerar han att bli polisanmäld för sexuellt ofredande.

• stigmatiserad
    Anonym (Nja) skrev 2016-02-27 20:35:08 följande:

En kille som erbjuder främmande tjejer på bussen "lite kuk" ses inte direkt som någon "knullkung". Snarare riskerar han att bli polisanmäld för sexuellt ofredande.

Exakt. Håll era kuk och fitta i sängkammaren tack.
  • Anonym (niklas)
    stigmatiserad skrev 2016-02-27 22:46:30 följande:
    Exakt. Håll era kuk och fitta i sängkammaren tack.
    Men lägg av. Alla vet att du har fel.
  • Anonym (Haha)

Bevisar ju mest att det ominte är så enkelt att få ligga som tjej som det påstås. Varför ville du inte? Och blev du rädd? Låter obehagligt. Nej en som frågar om man vill ha kuk ör ingen kung.

• klyban
    Anonym (Nja) skrev 2016-02-27 20:35:08 följande:

Det är väl mer om man inte accepterar ett nej och fortsätter, som man kan kallad ett sextrakasserier.
    Får man inte frågar eller gör närmande, så kan man aldrig ha sex.

Men varför göra denna tjej på bussen ledsen?
    Sen hora är så patetiskt att säga.
    Lustigt nog är ovanligt många tjejer hora när de INTE släpper till, den logiken bakom detta kan jag inte förstå.

• Anonym (Nja)
    klyban skrev 2016-02-28 10:58:09 följande:

Det är väl mer om man inte accepterar ett nej och fortsätter, som man kan kallad ett sextrakasserier.
    Får man inte frågar eller gör närmande, så kan man aldrig ha sex.

Men varför göra denna tjej på bussen ledsen?
    Sen hora är så patetiskt att säga.
    Lustigt nog är ovanligt många tjejer hora när de INTE släpper till, den logiken bakom detta kan jag inte förstå.

Det är klart man kan fråga och göra närmanden, men det är såklart inte okej att mitt i natten fråga en ensam totalt främmande tjej på en buss om hon vill ha "lite kuk".

Däremot kan man påpeka att man tycker hon är fin, försöka inleda en konversation om något eller fråga om hennes nummer och se om hon är helt avvisande eller kanske lite intresserad. Frågan om hon vill ha kuk kan man ta senare, när man i alla fall vet vad hon heter i förnamn...
  • klyban
    Anonym (Nja) skrev 2016-02-28 11:06:52 följande:
    Det är klart man kan fråga och göra närmanden, men det är såklart inte okej att mitt i natten fråga en ensam totalt främmande tjej på en buss om hon vill ha "lite kuk".

Däremot kan man påpeka att man tycker hon är fin, försöka inleda en konversation om något eller fråga om hennes nummer och se om hon är helt avvisande eller kanske lite intresserad. Frågan om hon vill ha kuk kan man ta senare, när man i alla fall vet vad hon heter i förnamn...
    Ser jag inget fel med detta, dock så får man ta ett nej som en man/kvinna.
  • Anonym (Nja)
    klyban skrev 2016-02-28 11:20:48 följande:
    Ser jag inget fel med detta, dock så får man ta ett nej som en man/kvinna.
    Du ser inget fel med att gå fram till främmande personer på stan och fråga dem om de vill ha "lite kuk" eller "lite fitta"?
  • klyban
    Anonym (Nja) skrev 2016-02-28 11:42:33 följande:
    Du ser inget fel med att gå fram till främmande personer på stan och fråga dem om de vill ha "lite kuk" eller "lite fitta"?

Nä, visst lite vulgärt, men vulgärt det är trevligt ibland också.
    Sen är detta knappast nått som överanvänds, eller ens vanligt.
    Så ser noll problem med detta.
    När det blir fel, är när man inte accepterar ett nej.
    Och fortsätter, då blir det snabbt trakasserier.

• Anonym (Haha)
    klyban skrev 2016-02-28 14:04:31 följande:

Socialt efterblivet. En mening som låter bättre är: hej, du är väldigt attraktiv och jag skulle väldigt gärna vilja träffa dig, det skulle vara spännande *blink blink* :D om du vill kan vi gå hem till mig så kan jag bjuda på något gott ^*blink blink*
  • Anonym (Haha)
    klyban skrev 2016-02-28 14:04:31 följande:

Jävligt förmätet att säga en sån sak, visa att du finner människan attraktiv eller vill du bara tömma eller... Så jävla vidrigt.
  • klyban
    Anonym (Haha) skrev 2016-02-29 11:46:46 följande:
    Socialt efterblivet. En mening som låter bättre är: hej, du är väldigt attraktiv och jag skulle väldigt gärna vilja träffa dig, det skulle vara spännande *blink blink* :D om du vill kan vi gå hem till mig så kan jag bjuda på något gott ^*blink blink*

Jag säger inte emot att den säkert fungerar bättre.
    Men jag ser inget  fel med den andra heller, den är lite vulgär.
    Jag upplever man får tvärtom vara väldigt socialt medveten i att sälja "ska vi gå hem och knulla".
    Men kanske du tänker dig man/kvinna, smyger upp och hoppar fram och vrålar "SKA VI KNULLA".

• klyban
    Anonym (Haha) skrev 2016-02-29 11:48:21 följande:
    Jävligt förmätet att säga en sån sak, visa att du finner människan attraktiv eller vill du bara tömma eller... Så jävla vidrigt.

Bara tömma?
    Sicket tragiskt sätt att se på det, inte undra hur de beter dig.
    Vi kommer alltid ha en del som bara vill ha snabb sex, lika väl som de som vill ha sex där man tillfredsställer varandra
    Detta oavsett raggningsmetod.

Ömsesidig sex, är inte vidrig.

• Anonym (niklas)

Undrar hur motsatsen till att tömma är för kvinnor i samma öh... situation... om ni fattar.

"Vi ses senare tjejkompisar... jag ska bara gå och bli besprutad"...?

Svar på tråden Frågade om jag ville ha fitta...