• Anonym (Kille)

Penisring

Hur står det till med penisringar där ute i stugorna? Funkar dem? Dvs. behåller man ståndet och får man hårdare stånd än utan?

Fördelar och nackdelar?

Ge gärna feedback tack!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Penisring
  • Anonym (Inte)

Jag har testat en, eftersom jag har svagt stånd och svårt att behålla det. Men jag tyckte inte att det blev någon skillnad tyvärr.

• HasseA

Jo, visst funkar de. Eller, jag har bara provat ett par stycken justerbara, där den ena inte fungerade alls (för dålig konstruktion plus för tunn "tråd"), och den andra fungerar jättebra. Denna:

Affären den kommer från finns inte längre, men jag kan i alla fall rekommendera sorten. Kostade inte många spänn heller. Justerbar känns för mig som ett måste. Jag blir hårdare med den på, och behåller ståndet lättare.

• Anonym (Kvinna 1)

Vi har flera stycken och de är suveräna. Även om min man har ett hårt stånd redan innan så ger de justerbara en extra effekt. Vi köper ofta även "Manpower" som är de bästa min man har testat på marknaden. Om inte de finns i butiken så köper vi en annan sort (som har en vit häst på påsen/asken). De övriga sorterna ger ingen effekt alls på min man. Kuken blir totalt stenhård och maximalt uppsvälld av kombinationen

• marie ogift

Hadde en kar som tog power tabbs de gav bra sjut i penisen hanns de känndes kan jag lova.

• Bossiv
    HasseA skrev 2016-03-02 13:20:56 följande:

Jo, visst funkar de. Eller, jag har bara provat ett par stycken justerbara, där den ena inte fungerade alls (för dålig konstruktion plus för tunn "tråd"), och den andra fungerar jättebra. Denna:

Affären den kommer från finns inte längre, men jag kan i alla fall rekommendera sorten. Kostade inte många spänn heller. Justerbar känns för mig som ett måste. Jag blir hårdare med den på, och behåller ståndet lättare.

Håller med! Den sorten är grym, jag har denna.... http://lovetales.se/shop/buddy-penisring-svart/

• Anonym (Kille)

HasseA och Bossiv, tack för återkopplingen. :)

• Anonym (Kille)

Ja, även Kvinna 1 såklart. Tack för återkopplingen. :)

• Anonym (ik)

Mitt ex brukade ibland, mest som en leksak och inte som ett nödvändigt hjälpmedel, trä ett gummiband runt sin penis. Det funkade bra, man både såg och märkte skillnad. Grövre och hårdare stånd.
    Har dock inga erfarenheter av hur de funkar som hjälpmedel mot dåligt stånd eller sånt. Vi använde det som sagt var som en leksak.

Svar på tråden Penisring