Bf 11-14 maj
Hej!
Kul tråd.
Väntar första barnet och är beräknad till 13 maj! ????
Hej!
Kul tråd.
Väntar första barnet och är beräknad till 13 maj! ????
Hej!
Kul tråd.
Väntar första barnet och är beräknad till 13 maj!
Ah, så roligt. Grattis!! och välkommen till tråden.
Hur mår du??
Hej!!
Vi är beräknade 12 maj! Ska bli såå spännande att se när bebisen tycker att det är dags :)
Det är vårt första så jag tror att vi kommer gå över tiden men det är ju inte säkert alls!
Det är sådär...mycket krämpor! Har inte mått såhär tidigare men detta är nu fjärde barnet, nu vet jag vart fogarna ligger men de är inte så farligt utan mest jobbigt med sammandragningar och ryggen. Sen hjälper det ju inte att man sover dåligt heller.
Gör min praktik nu (9 veckor) och det är tungt!! Sen ska jag återgå till att "bara" studera.
Hej hopp!
Blev beräknad till mellan 10-17:e maj.
Är gravid med fjärde barnet och har precis slutat jobba (graviditets penning).
Börjar oftare känna sammandragningar och känns som om jag fått lite magsår ????. Vissa nätter sover jag såå dåligt och kan känna mig helt klarvaken. Brukar få restless legs på kvällarna oxå. Funderar ni på nån smärtlindring vid förlossningen?
Hoppar in här! ????
Väntar andra barnet med BF den 13 maj. En flicka enligt RUL, men man vet ju aldrig...
Har en son sedan tidigare, som föddes sommaren 2013 (sju dagar innan BF). Hoppas på att slippa gå över tiden även denna gång!
Just nu funderar jag mest kring det faktum att bebisen fortfarande sitter upp i livmodern. Sonen hade vänt sig vid denna vecka, men det kanske är vanligt att de vänder sig senare med andra..? Hursomhelst är jag väldigt opepp på att göra vändningsförsök, som jag har hört är väldigt obehagligt. Å andra sidan är jag inte så sugen på snitt heller...
Har era bebisar vänt sig ännu?
Det är min BM som konstaterat att bebisen ligger med huvudet uppåt under revbenet...
Själv känner jag sparkar och knuffar och hickningar överallt, haha.