Inlägg från: RebeccaIda |Visa alla inlägg
  • RebeccaIda

Bf 11-14 maj

Hej! Kul med en grupp som e i samma vecka som oss! Vi har BF 14 Maj, är altså i v 35+4 idag. Är 22 år och väntar första barnet. Har mått jättebra hela graviditeten, förutom extrem trötthet och lågt Hb.

Tycker bebisen har rört på sig mycket mindre idag, och börjar bli lite orolig.. Hela magen e dock hårdare än vad den brukar, och gör lite ont när jag går och står upp, kan det vara sammandragningar av nått slag, och därför han e lugnare?

• RebeccaIda
    Zoey83 skrev 2016-04-15 23:47:00 följande:

Det låter som sammandragningar det du beskriver men om du känner dig orolig och om du tycker att baby är lugnare än den brukar då tycker jag du ska åka in och kolla upp det! Bättre att kolla en gång för mkt än engång för lite.

Meddela hur det går!

Fick verkligen tillbaks några timmar senare, och fortfarande rör han på sig för kung och fosterland... Skönt att känna att han rör på sig :) Sammandragningarna har jag ganska ofta nu också, men inga som gör ont. Vissa kniper till lite där nere bara :)
  • RebeccaIda

Hade bf 14e Maj, och tre dagar senare kom han.

17e Maj, 2965g och 48cm, helt underbar.

Förlossningen gick med fart, vattnet gick kl 05, värkarna satte igång 05:30 och 10:15 kom han. Allt gick så snabbt så vi hann knappt med! Testadr lustgas men den funkade bara i början, och pilatesbollen satt jag på, den var fantastisk!

Allt har gått bra sen dess, och han växer med raketfart!

Hur har ni andra det? :)

Svar på tråden Bf 11-14 maj