Zoey83 skrev 2016-04-17 22:30:11 följande:
Ja, säg på tisdag att du vill ha ett TUL p.g.a. att du är orolig!! då får du säkert ett, man ska ju aldrig behöva känna oro om man vet att något kan hjälpa (t.ex.tul).
Jo, nog tycker jag magen sjunkit något och läste att den brukar sjunka i denna vecka.
Känner att jag har en hel del att hinna göra ännu innan baby kommer...måste verkligen få i ordning rummet snart!!! Tvätta upp babyfiltar, hitta babybäraren, mm!!!
Har du mkt kvar eller är det medta fixat?
Jag frågade igår på kontrollen men hon lugnade mig rätt mycket så nu känns det ok :) Igår fick jag veta att bebisen nu har fixerat sig och sf måttet ligger kvar på 37 så det är ju rätt normalt för den här tiden ändå. Hon sa att sf måttet ofta följer graviditetsveckan. Alla andra kontroller var också bra.
Vi har fixat en del med rummet, ställt iordning spjälsängen och lite andra prylar. Mer gör vi inte nu för rummet kommer ju inte användas än på länge. Jag har tvättat upp alla kläder och lakan så allt det är klart. Märkte dock igår när jag packade BB väskan att vi inte har så mycket kläder i stil 56 och det kanske vi får börja använda direkt, så imorgon ska jag shoppa lite :)
Det är ju roligt att fixa iordning tycker jag, det blir mer verkligt då på något sätt.