Hjälp! Vaccination!
Du kommer inte få erkännande av vården att vaccineringen kan vara farlig dom vägrar erkänna att biverkningar kan ge livsfarliga skador.vet ex en som fått frätskador på hjärnan men vården vägrar erkänna det som en vaccin skada
Du kommer inte få erkännande av vården att vaccineringen kan vara farlig dom vägrar erkänna att biverkningar kan ge livsfarliga skador.vet ex en som fått frätskador på hjärnan men vården vägrar erkänna det som en vaccin skada
Hur fastställdes frätskadorna på hjärnan?
Hur menar du att vården skulle kunna veta att det är beroende av vaccinet?
Vården erkänner att vaccinering kan vara farligt, det står till och med på bipacksedlarna. Detta viktas tillsammans med frekvensen av uppkommen skada och vägs sedan mot skadorna och risker av att inte vaccinera.
Vaccin kan visstge biverkningar.denna bekant som jag pratade om har fått strida för sin sak och vården vägrar som sagt erkänna oficiellt.det att det är vårdens fel så vetenskapliga bevis finns ej.det är inte många som drabbas så hårt utan det är endast få som drabbas så hårt och vården tycker att ett visst svinn får man räkna med.dom så jag menar på att Ts barn verkar vara i riskzonen för att drabbas hårt av biverkningar.min son har aldrig reagerat nämnvärt så han får fortsätta sina vaccinationer.men jag skulle aldrig kräva att nån som är orolig för biverkningarna av vaccinationerna skulle vaccinera sina barn
Ja alla som kan vaccineras ska ju helst göra det men om man inte mår bra utav det så ska dom få slippa, kan ju som sagt bli ännu värre biverkning nästa gång