• Iarwain

Hjälp! Vaccination!

Solfjäder skrev 2016-03-11 12:27:38 följande:
    Absolut.. Men dom tog inte mitt samtal på allvar utan normaliserade det istället. Jag ville ha en anmälan på biverkningar och det blev ingen. Det jag upplevde var inte normalt.. Min andra son reagerade inte såhär.
    Ska kolla om det finns en annan variant! Tack för råd
    Det där ska du ta upp med BVC. De är skyldiga att anmäla misstänkta biverkningar.
  • Iarwain
    whitestar skrev 2016-03-12 10:23:02 följande:
    Du kommer inte få erkännande av vården att vaccineringen kan vara farlig dom vägrar erkänna att biverkningar kan ge livsfarliga skador.vet ex en som fått frätskador på hjärnan men vården vägrar erkänna det som en vaccin skada
    Hur fastställdes frätskadorna på hjärnan?
    Hur menar du att vården skulle kunna veta att det är beroende av vaccinet?

Vården erkänner att vaccinering kan vara farligt, det står till och med på bipacksedlarna. Detta viktas tillsammans med frekvensen av uppkommen skada och vägs sedan mot skadorna och risker av att inte vaccinera.
  • Iarwain
    pgw skrev 2016-03-12 21:55:16 följande:
    Vad är en frätskada på hjärnan? Har aldrig hört talas om något sådant. En frätskada på huden får man om man häller syra över sig. Hur får man en frätskada på hjärnan? Fick barnet vaccinet injicerat in i hjärnan...?

Ja, du skrev lite mer rakt på sak vad jag försökte få fram i min fråga...
    whitestar skrev 2016-03-12 10:36:26 följande:
    Eftersom jag bara är bekant så vet jag inte hela proceduren men en läkare har inofficiellt erkänt att det är vaccin skada men inte oficiellt.det har iaf fått mig att ta större hänsyn till att folk inte vill vaccinera sina barn pga risken.många som inte har fullgott skydd Heller fastän dom är vaccinerade.går att testa sitt vaccinskydd.
    Så du bygger din syn på vaccin genom vad någon berättat för dig att en läkare sagt inofficiellt, eller har jag missuppfattat dig?
Svar på tråden Hjälp! Vaccination!