• halfbaked

Vill träffa andra gravida Stockholm

Jag väntar mitt första barn, är 26 år och i vecka 18, bor strax söder om stan. Jag känner ingen annan som är gravid så det vore kul att hitta någon här att prata med som också ska få barn om ett par månader. Eller ifall någon kan tipsa om någon bra, diskret facebookgrupp man kan joina

• Svar på tråden Vill träffa andra gravida Stockholm
  • LitetL

Hej! Jag är gravid i v 20 och blir 26 i år, bor i Stockholm ganska centralt :) känner inte heller så mänga andra som är gravida! :)

• Hoppelefant

Jag blir 25 nu i mars och är gravid i v.16 och har ingen kompis som är gravid/har små barn här i stockholm :/ träffar gärna nya vänner :) bor i sollentuna :)

• halfbaked
    LitetL skrev 2016-03-03 20:38:01 följande:

Hej! Jag är gravid i v 20 och blir 26 i år, bor i Stockholm ganska centralt :) känner inte heller så mänga andra som är gravida! :)

Vad kul, skönt att vara halvvägs! Hur mår du än så länge? Har du gjort rul än?
  • halfbaked
    Hoppelefant skrev 2016-03-03 21:13:50 följande:

Jag blir 25 nu i mars och är gravid i v.16 och har ingen kompis som är gravid/har små barn här i stockholm :/ träffar gärna nya vänner :) bor i sollentuna :)

Vad trevligt Är du också, som jag, inflyttad i stan? Hur länge har du bott här isf?
  • LitetL
    halfbaked skrev 2016-03-04 08:08:03 följande:
    Vad kul, skönt att vara halvvägs! Hur mår du än så länge? Har du gjort rul än?
    Jag mår bra, är väldigt trött men har precis tagit prover förmodligen har jag lågt järnvärde, hade lite lågt redan innan.

Ja jag har gjort RUL, vi ska få en liten tjej :) när har du RUL?
  • Hoppelefant
    halfbaked skrev 2016-03-04 08:09:01 följande:

Vad trevligt Är du också, som jag, inflyttad i stan? Hur länge har du bott här isf?

Ja det är jag :) har bott här snart 6år :O tiden går så himla fort :s tycker det är svårt att hitta bra vänner som vuxen, då dom flesta redan har sina vänner...sen när jag väl hittat nån så har den typ flyttat eller liknande :/

hur länge har du bott här och vart kommer du från? :)
  • LitetL
    Hoppelefant skrev 2016-03-04 10:28:15 följande:
    Ja det är jag :) har bott här snart 6år :O tiden går så himla fort :s tycker det är svårt att hitta bra vänner som vuxen, då dom flesta redan har sina vänner...sen när jag väl hittat nån så har den typ flyttat eller liknande :/

hur länge har du bott här och vart kommer du från? :)
    Jag är också inflyttad till Stockholm har bott här i lite mer än 5 år, håller verkligen med dig att de är svårt att hotta vänner här alla har redan sina gäng, de som kommer härifrån..
  • Hoppelefant
    LitetL skrev 2016-03-04 10:29:26 följande:

Jag är också inflyttad till Stockholm har bott här i lite mer än 5 år, håller verkligen med dig att de är svårt att hotta vänner här alla har redan sina gäng, de som kommer härifrån..

Ja men precis! Dom har inte tid på samma sätt att ses,då dom har så himla många andra dom umgås med,så det rinner ut i sanden :/

Vart bodde du innan du flyttade till stockhom? :)
  • LitetL
    Hoppelefant skrev 2016-03-04 10:37:22 följande:
    Ja men precis! Dom har inte tid på samma sätt att ses,då dom har så himla många andra dom umgås med,så det rinner ut i sanden :/

Vart bodde du innan du flyttade till stockhom? :)
    Kommer från en stad uppe i Norrland! Själv då?
  • Hoppelefant
    LitetL skrev 2016-03-04 10:38:03 följande:

Kommer från en stad uppe i Norrland! Själv då?

Kommer från sundsvall :p
Svar på tråden Vill träffa andra gravida Stockholm