• amama

SAMSUNG är för giriga? Allt under uppsikt?

Alltså Samsung bryr sig mer om mig än vad mina föräldrar gör, är det inte då lite varningssignaler?

Allt från Samsung är under uppsikt som om det vore stöldgods.

Jag älskar Samsungs mobiler och produkter men att de har extra koll på sina kunder med att ta all data från kunderna får mig att aldrig mer vilja handla något från Samsung.

Samsung Mobilen- för att få använda något som de marknadsför så måste jag acceptera deras användarvillkor "vi får kolla allt du gör och lite till, vi får sälja till exakt vem vi vill all din information"

Samsung skrivare- vill du skriva ut något? Bra för då har vi detta till dig "om du vill använda skrivaren så ska vi få rätten att läsa EXAKT allt du skriver med den och vi får sälja den exakt vill vem vi vill, för att detta ska ske på ett smidigt sätt så måste du vara ansluten till wifi för att kunna använda skrivaren"

Ska man bojkotta Samsung?

• Svar på tråden SAMSUNG är för giriga? Allt under uppsikt?
  • sportpappa

Har du länkar till några av dessa villkor som du hänvisar till?

Det är självklart upp till dig själv om du vill gå med på villkoren eller inte. Att köpa produkter från Samsung är inget krav. Det finns konkurrenter som är bättre eller likvärdiga.

• amama
    sportpappa skrev 2016-03-04 10:21:15 följande:

Har du länkar till några av dessa villkor som du hänvisar till?

Det är självklart upp till dig själv om du vill gå med på villkoren eller inte. Att köpa produkter från Samsung är inget krav. Det finns konkurrenter som är bättre eller likvärdiga.

Konkurrenter kan inte vara lika bra då Samsung tjänar pengar på information.

Kan ej riktigt länka då de inte finns här och var men det är bara att googla deras krav.

Men blir man inte tvungen till att gå med på deras krav när man köper den och får en accepteringsförfrågan? Annars funkar det ej ju. Men visst ska jag inte köpa Samsung produkter mer.

Ska gräva och hitta bättre produkter om det finns
Svar på tråden SAMSUNG är för giriga? Allt under uppsikt?