• Lizett

bf juli/augusti 2016 Borås

Hej!
    Jag letar efter mammor som har bf juli och augusti 2016 som skulle vilja följas åt under resterande del av graviditeten och gärna efter sen när bebisarna har kommit.
    Kanske kan vi starta en Facebook grupp som vi kan lära känna varandra lite.

• Svar på tråden bf juli/augusti 2016 Borås
  • Magnolia10

Vi väntar bebis nr 2! Är dock beräknat 29/6 och ska snittas så det blir runt 20/6!

• Jessicavj

Jag är beräknad 20 aug! En Facebook grupp låter som en bra idé så får vi hoppas att vi blir fler!????

• Lizett
    Magnolia10 skrev 2016-03-07 20:25:45 följande:

Vi väntar bebis nr 2! Är dock beräknat 29/6 och ska snittas så det blir runt 20/6!

Äntligen hittar någon hit :) vi kanske ska göra en sommarbebisar Borås 2016 grupp :)
  • Lizett
    Jessicavj skrev 2016-03-08 11:12:16 följande:

Jag är beräknad 20 aug! En Facebook grupp låter som en bra idé så får vi hoppas att vi blir fler!????

Kul!
    Jag ska på rul imorgon men någonstans mellan 29juli - framåt några dagar är jag beräknad. Så himla roligt att någon hittade hit.
    Vi kanske ska döpa den till sommarbebisar Borås 2016 :) jag hoppas att några fler dyker upp här!!
  • Jessicavj

Bra namn!???? Ska jag fixa eller har du redan?

Lizett skrev 2016-03-08 11:58:26 följande:

Kul!

Jag ska på rul imorgon men någonstans mellan 29juli - framåt några dagar är jag beräknad. Så himla roligt att någon hittade hit.

Vi kanske ska döpa den till sommarbebisar Borås 2016 :) jag hoppas att några fler dyker upp här!!

• Jessicavj

Är det din första? Längtar redan så att jag håller på och spricka??

Lizett skrev 2016-03-08 11:58:26 följande:

Kul!

• Jessicavj

Verkar som att det blir en massa frågetecken när jag gör smilisar så får nog hoppa över det haha

Jessicavj skrev 2016-03-08 14:41:51 följande:

Är det din första? Längtar redan så att jag håller på och spricka??

• Lizett
    Jessicavj skrev 2016-03-08 14:43:10 följande:

Verkar som att det blir en massa frågetecken när jag gör smilisar så får nog hoppa över det haha

Ja de är mitt första :) längtar väldigt mycket!! Är väldigt nervös över rul imorgon trots jag sett mini två gånger tidigare.
Svar på tråden bf juli/augusti 2016 Borås