Önskar att hans unge inte fanns
Jag är så sjukt less på min sambos unge o allt som kretsar runt hen. Vi har bott ihop i 3 år och har varsitt barn.
Hans X har förstört så mycket för oss, fr.a för mig och deras barn.
Vi har gjort flera orosanmälningar. Hon har polisanmält min kille på falska grunder för att hon varit förbannad på honom och bara velat förstöra. bl.a för våldtäkt, sexuellt tvång, trakasserier mm
Missbrukare som hon är (eller...VAR som hon själv påstår) så är hon väldigt manipulativ och nästlade sig till en början in i mitt huvud med sina snyfthistorier.
Jag önskar faktiskt, efter allt hon orsakat att hon bara kunde ta ungen själv så jag slipper se den. vare sig hon knarkar eller ej.
ADHD-unge som när han är hos mamma inte har några som helst rutiner eller får näringsriktig mat. Vi fick sluta med hens adhd-mediciner för att hen var för svajjig i skolan de veckorna hen var hos henne.
Nu förstår jag att vissa kommer tycka jag är en hemsk människa som inte tycker om eller känner såhär för ett oskyldigt barn. Men jag har offrat så sjukt mycket för att ungen ska ha det bra, ett tag stred jag för att hen skulle få bo hos oss på heltid, men då blev mamman sur iom att hon då skulle tvingas betala underhåll.
Jag älskar min kille och vill verkligen leva med honom, utan hans unge. Jag kommer inte lämna honom pga ungen utan får snällt härda ut de ca 10 år som är kvar tills jag kan sparka ut hen.
Jag fattar att ungen känner av mina obefintliga känslor för hen men det har gått så långt nu så jag orkar faktiskt inte bry mig.
Jag upplever tillochmed att min kille tagit till sig mitt barn mer än sitt eget. säkert pga alla konflikter med exet under och efter deras realtion. han ville inte ha det här barnet från början. Men det kan han aldrig svära sig fri från i mina ögon iaf. Om man vet hur barn blir till o man inte vill ha ett själv då låter man bli att knulla.
Hade han inte haft det här egna barnet hade jag velat ha ett gemensamt med honom, men då blir jag juridiskt mer ansvarig för hans tidigare barn oxå o det vägrar jag.
Någon som är i samma sits eller har erfarenhet av detta?