Regnbågsdröm skrev 2016-04-25 19:50:09 följande:
Oh. Fast alltså, är du verkligen säker på att du ska åka iväg? Har du gjort försök innan detta? Jag kan säga att vi omöjligt hade kunnat vara utan varandra den dagen jag började blöda och insåg att resan var över. Man behöver varandra i det. Det är faktiskt så. Jag tycker du ska överväga hur viktigt det där "måstet" är. Jag säger det i all välmening. Sen väljer du såklart själv. Men ett råd från en medsyster är att ställa in resan. Annars skulle jag testat RD 13. Så går det inte att hoppa resan, så testa innan. Så hade jag gjort. Så ni kan göra det tillsammans. Ni är två om den här resan, glöm inte det. <3
Kan inte skjuta upp resan, tyvärr :(
Dock är jag van vid misslyckanden efter alla Pergo-kurer i kombination med Progesteron så att få blödningar och sitta och stirra apatiskt inne på toaletten av hopplöshet när blodet visar sig, har blivit en vana. I början var det tårar, men efter ett tag blev jag van... Har dock inga ivf:er bakom mig.
Jag vågar inte hoppas på plus, fast därinne finns hoppet ändå, och har garderat mig med att påbörja IVF redan i slutet av maj/början av juni.